Quote from Guest on 21 July 2012, 17:00Jag är på jakt efter en ny hjälm och funderar på en Casco Warp. Någon som har erfarenheter som de vill dela med sig av?
Jag är på jakt efter en ny hjälm och funderar på en Casco Warp. Någon som har erfarenheter som de vill dela med sig av?
Quote from Funbeat user on 21 July 2012, 17:10jag har en och gillar den skarpt.
jag har en och gillar den skarpt.
Quote from Funbeat user on 21 July 2012, 19:32Hur är det med ventilationen? Den blir inte varm? Den är ju sjukt snygg i alla fall.
Hur är det med ventilationen? Den blir inte varm? Den är ju sjukt snygg i alla fall.
Quote from Funbeat user on 22 July 2012, 17:57Inte varmare än andra tempohjälmar. I år har det inte varit något problem alls, Men det beror ju på vädret. Jag har kört en tjugomilare med den på, utan problem, men det var tidigt på säsongen.
Inte varmare än andra tempohjälmar. I år har det inte varit något problem alls, Men det beror ju på vädret. Jag har kört en tjugomilare med den på, utan problem, men det var tidigt på säsongen.
Quote from Funbeat user on 22 July 2012, 23:32Tack för tipsen. Det blir definitivt en beställning i veckan.
Tack för tipsen. Det blir definitivt en beställning i veckan.