Quote from Guest on 23 November 2011, 14:28En skotsk kompis till Norseman med premiär 2012 - 3.8 km sea/loch swim, 180 km road cycle, 42 km exposed mountainous run (75% off road) i trakterna av Shieldaig/Torridon. Totalt ca 4000 höjdmeter.
www.cxtri.com
En skotsk kompis till Norseman med premiär 2012 - 3.8 km sea/loch swim, 180 km road cycle, 42 km exposed mountainous run (75% off road) i trakterna av Shieldaig/Torridon. Totalt ca 4000 höjdmeter.
Quote from Funbeat user on 23 November 2011, 14:38Och jodå- jag är anmäld. Blir spännande.
Och jodå- jag är anmäld. Blir spännande.
Quote from Funbeat user on 23 November 2011, 14:39Se där! Det blev det mer whiskey-doftande alternativet i år alltså? 🙂
Se där! Det blev det mer whiskey-doftande alternativet i år alltså? 🙂
Quote from Funbeat user on 23 November 2011, 19:58Å vem hade du tänkt skulle köra supportbilen på vänster sida vägen??!? Ska jag behöva springa upp för ett löjligt vackert berg igen??? Det här börjar bli riktigt spännande 😛
Å vem hade du tänkt skulle köra supportbilen på vänster sida vägen??!? Ska jag behöva springa upp för ett löjligt vackert berg igen??? Det här börjar bli riktigt spännande 😛
Quote from Funbeat user on 24 November 2011, 09:23Vänster? Tror inte det går att mötas på de där bergsvägarna :P. På tal om whisky är det lite ont om stora destillerier just där i krokarna - tror de är kloka nog att hålla de bästa dropparna för sig själva...
Vänster? Tror inte det går att mötas på de där bergsvägarna :P. På tal om whisky är det lite ont om stora destillerier just där i krokarna - tror de är kloka nog att hålla de bästa dropparna för sig själva...
Quote from Funbeat user on 16 December 2011, 22:46Halli hallå
Nu har vi hyrt världens största hus så nu får faktiskt nån mer anmäla sig så vi kan hålla värmen i det där huset.
Är det avsaknaden av IM-logga som avskräcker eller är ni bara helt enkelt för klena???
Kom igen nu! Det får säkert plats 5 p
Halli hallå
Nu har vi hyrt världens största hus så nu får faktiskt nån mer anmäla sig så vi kan hålla värmen i det där huset.
Är det avsaknaden av IM-logga som avskräcker eller är ni bara helt enkelt för klena???
Kom igen nu! Det får säkert plats 5 p
Quote from ellen olsson on 16 December 2011, 23:09Det totalkrockar med Quebrantahuesos.
Det totalkrockar med Quebrantahuesos.
Quote from Funbeat user on 16 December 2011, 23:14Det är inte någon giltig ursäkt OM du inte tar några väldigt fina bilder på lammgamar till mig. Ätandes nåt gott då förstås.
Det är inte någon giltig ursäkt OM du inte tar några väldigt fina bilder på lammgamar till mig. Ätandes nåt gott då förstås.
Quote from ellen olsson on 16 December 2011, 23:26Man ser dem inte tokofta men jag ska göra mitt bästa! 🙂
Man ser dem inte tokofta men jag ska göra mitt bästa! 🙂
Quote from Funbeat user on 16 December 2011, 23:38Luder. Du behöver ett luder Fredrik.
(vissa kallar det åtel....)
Luder. Du behöver ett luder Fredrik.
(vissa kallar det åtel....)