Quote from Guest on 7 March 2013, 12:58Jag loggar periodvis min träning dubbelt på Funbeat och Endomondo - när jag är med i en Challenge på Endomondo. Tycker det är en jättekul funktion och jag önskar att Funbeat kunde ha en likadan 🙂
Det funkar ungefär som Funbeats personliga Mål kombinera
Jag loggar periodvis min träning dubbelt på Funbeat och Endomondo - när jag är med i en Challenge på Endomondo. Tycker det är en jättekul funktion och jag önskar att Funbeat kunde ha en likadan 🙂
Det funkar ungefär som Funbeats personliga Mål kombinera
Quote from Funbeat user on 7 March 2013, 13:08(t+)
(t+)
Quote from Funbeat user on 7 March 2013, 16:23Håller med, kul funktion som passar FunBeat bra!
Håller med, kul funktion som passar FunBeat bra!
Quote from Funbeat user on 7 March 2013, 16:47Fanns i Shapelink också där jag var medlem när jag styrketränade (bättre sida för styrketräning (( inte så svårt, funbeat saknar mycket där)), betydligt sämre på löpning dock)
Fanns i Shapelink också där jag var medlem när jag styrketränade (bättre sida för styrketräning (( inte så svårt, funbeat saknar mycket där)), betydligt sämre på löpning dock)
Quote from Johan Fylke on 7 March 2013, 16:54Håller med. Jag använder Strava, fungerar precis som Endomondo
Håller med. Jag använder Strava, fungerar precis som Endomondo