Quote from Guest on 18 September 2011, 20:31Vi ska byta ut vår billiga och kassa cykelvagn som barnen inte sitter bra i. Vi har bestämt oss för en Chariot. Men vi vet inte om vi ska satsa på en Corsaire XL eller en Cougar 2. Vi kollade på en Corsaire XL idag och den verkar vara bra på alla sätt. Me
Vi ska byta ut vår billiga och kassa cykelvagn som barnen inte sitter bra i. Vi har bestämt oss för en Chariot. Men vi vet inte om vi ska satsa på en Corsaire XL eller en Cougar 2. Vi kollade på en Corsaire XL idag och den verkar vara bra på alla sätt. Me
Quote from Funbeat user on 18 September 2011, 20:41Har en cougar 2 och har alltid varit nöjd med den. Funkar fortfarande för våra två yngsta, nu 2 resp 5 år gamla. Jag tycker den är kanon som barnvagn också, lite stor bara om man tänkt tränga in sig i några affärer eller liknande. Sedan är den ju även bra
Har en cougar 2 och har alltid varit nöjd med den. Funkar fortfarande för våra två yngsta, nu 2 resp 5 år gamla. Jag tycker den är kanon som barnvagn också, lite stor bara om man tänkt tränga in sig i några affärer eller liknande. Sedan är den ju även bra
Quote from Funbeat user on 18 September 2011, 20:43Corsairen var en betydligt sämre bil än Cougaren.
Corsairen var en betydligt sämre bil än Cougaren.
Quote from Funbeat user on 18 September 2011, 21:07Har en cougar 2 och är mycket nöjd.
Den är rätt bred så kolla att den går in genom dörrar och i ev. hiss o.dyl.
När 2-åringen somnar så ramlar huvudet framåt och det hänger och slänger lite. Brukar lägga en kudde bakom ryggen så att det blir en annan vink
Har en cougar 2 och är mycket nöjd.
Den är rätt bred så kolla att den går in genom dörrar och i ev. hiss o.dyl.
När 2-åringen somnar så ramlar huvudet framåt och det hänger och slänger lite. Brukar lägga en kudde bakom ryggen så att det blir en annan vink
Quote from Funbeat user on 18 September 2011, 21:28Det finns nackkuddar för barn som kan hjälpa till att hålla huvudet i styr. Jag hade en sådan som kom med en bärstol som jag framför allt använda i barnsitsen för att hålla lite styr på huvudet om mini somnade.
Det finns nackkuddar för barn som kan hjälpa till att hålla huvudet i styr. Jag hade en sådan som kom med en bärstol som jag framför allt använda i barnsitsen för att hålla lite styr på huvudet om mini somnade.
Quote from Funbeat user on 18 September 2011, 23:43Tack för svaren. Verkar som att det är fler som har cougar 2 än corsaire, måste ju betyda att den är bättre 😉 Det får bli en cougar 2.
Tack för svaren. Verkar som att det är fler som har cougar 2 än corsaire, måste ju betyda att den är bättre 😉 Det får bli en cougar 2.
Quote from Funbeat user on 19 September 2011, 07:10Vi har en CX 2 och den är helt fantastisk!
Vi har en CX 2 och den är helt fantastisk!
Quote from Funbeat user on 20 September 2011, 00:50De flesta verkar vara lyriska över sina chariot vagnar. Så förhoppningsvis blir vi supernöjda. Beställde en Cougar 2 idag 🙂
De flesta verkar vara lyriska över sina chariot vagnar. Så förhoppningsvis blir vi supernöjda. Beställde en Cougar 2 idag 🙂
Quote from Funbeat user on 20 September 2011, 10:47Är det nån som vet hur kupé-utrymmet skiljer sig åt mellan CX 2 och Cougar 2? Sitter barnen mer bakåtlutat i CX 2 eller är det ingen skillnad?
Anledningen att jag frågar är att det är lång leveranstid på Cougar 2 och CX 2 kan vi få direkt.
Är det nån som vet hur kupé-utrymmet skiljer sig åt mellan CX 2 och Cougar 2? Sitter barnen mer bakåtlutat i CX 2 eller är det ingen skillnad?
Anledningen att jag frågar är att det är lång leveranstid på Cougar 2 och CX 2 kan vi få direkt.