Quote from Guest on 20 July 2012, 09:13Har en dotter på 13 månader och jag och sambon saknar verkligen att kunna ut och röra på oss ordentligt med cykel och även med löpning. VI har nu börjat snegla åt Chariot Cougar - den måste ju vara värd sina pengar?!
Hur är den att cykla med? Då vi hålle
Har en dotter på 13 månader och jag och sambon saknar verkligen att kunna ut och röra på oss ordentligt med cykel och även med löpning. VI har nu börjat snegla åt Chariot Cougar - den måste ju vara värd sina pengar?!
Hur är den att cykla med? Då vi hålle
Quote from Funbeat user on 20 July 2012, 09:23Kan bara rekommendera chario cougar 2 som cykelvagn. Sjukt mycket bättre än billighetsvagn (typ 1500) som jag hade innan. Hjul, fjädring, insekts/grusnät, regnskydd, ventilation etc bidrar alla till bra betyg.
Skaffade vagnen när vi fick minstingen som
Kan bara rekommendera chario cougar 2 som cykelvagn. Sjukt mycket bättre än billighetsvagn (typ 1500) som jag hade innan. Hjul, fjädring, insekts/grusnät, regnskydd, ventilation etc bidrar alla till bra betyg.
Skaffade vagnen när vi fick minstingen som
Quote from Funbeat user on 20 July 2012, 13:08Har sprungit och cyklat (och åkt långfärdsskridskor) en del med Chariot Cougar 2 med ett barn i.
Fungerar mycket bra till cykling.
Fungerar ok till löpning men den har en tendens att dra sig åt sidan vilket kan vara grymt jobbigt och irriterande. Tror pro
Har sprungit och cyklat (och åkt långfärdsskridskor) en del med Chariot Cougar 2 med ett barn i.
Fungerar mycket bra till cykling.
Fungerar ok till löpning men den har en tendens att dra sig åt sidan vilket kan vara grymt jobbigt och irriterande. Tror pro
Quote from Funbeat user on 21 July 2012, 12:39Har en cougar 2 och är mycket nöjd.
Håller med om att den är lite för stor ibland.
Går inte igen alla dörrar, ibland får man lossa ena hjulet för att krångla igenom vagnen.
Vid löpning så kan den dra åt något håll men upplever det inte som något besvär
Har en cougar 2 och är mycket nöjd.
Håller med om att den är lite för stor ibland.
Går inte igen alla dörrar, ibland får man lossa ena hjulet för att krångla igenom vagnen.
Vid löpning så kan den dra åt något håll men upplever det inte som något besvär
Quote from Funbeat user on 21 July 2012, 12:48Dubbelpost
Dubbelpost