Quote from Guest on 8 February 2010, 08:28Jag skulle tycka att det var himla praktiskt om det i Registrera träning-formuläret fanns check-boxar vid alla prylar som ligger under Min utrustning så att man kunde bocka för alla saker man använt och sen bara behöva välja Koppla en gång. Skulle det kun
Jag skulle tycka att det var himla praktiskt om det i Registrera träning-formuläret fanns check-boxar vid alla prylar som ligger under Min utrustning så att man kunde bocka för alla saker man använt och sen bara behöva välja Koppla en gång. Skulle det kun
Quote from Funbeat user on 8 February 2010, 08:38Kanon idé (t+)
Kanon idé (t+)
Quote from Funbeat user on 8 February 2010, 18:54Understödes! (t+)
Understödes! (t+)
Quote from Funbeat user on 8 February 2010, 19:08Give me!
Give me!
Quote from ellen olsson on 8 February 2010, 19:27Bra förslag! Det kan bli lite fånigt att registrera en del pass - t.ex. längdskidor - annars.
Bra förslag! Det kan bli lite fånigt att registrera en del pass - t.ex. längdskidor - annars.
Quote from Funbeat user on 8 February 2010, 19:39Ja! Som jag sa i en annan tråd så är det ett bra förslag. T.ex. underlättar det sammanslagning av pass då kopplad utrustning tyvärr inte följer med.
Det känns extremt fånigt att var och varannan dag sitta och välja och koppla, välja och koppla, välja oc
Ja! Som jag sa i en annan tråd så är det ett bra förslag. T.ex. underlättar det sammanslagning av pass då kopplad utrustning tyvärr inte följer med.
Det känns extremt fånigt att var och varannan dag sitta och välja och koppla, välja och koppla, välja oc
Quote from Funbeat user on 8 February 2010, 20:37Låter som förslaget är inspirerat av SportTracks = ett utmärkt förslag alltså!
Låter som förslaget är inspirerat av SportTracks = ett utmärkt förslag alltså!
Quote from Funbeat user on 8 February 2010, 21:02(t+) (L)
(t+) (L)
Quote from Funbeat user on 8 February 2010, 21:23Ja tack!
Det är extra störande att behöva välja och koppla allt när man är uppkopplad via mobilt bredband i fjällen och måste vänta på att sidan laddar om hela tiden.
Ja tack!
Det är extra störande att behöva välja och koppla allt när man är uppkopplad via mobilt bredband i fjällen och måste vänta på att sidan laddar om hela tiden.
Quote from Funbeat user on 19 February 2010, 15:33Jag kan bara instämma. Checkboxar vore mkt bättre. Det ska ordnad så småningom.
Jag kan bara instämma. Checkboxar vore mkt bättre. Det ska ordnad så småningom.