Quote from Guest on 26 October 2009, 16:06Jag har tagit en liten funderare efter gårdagens tävling om man inte skulle satsa på att tävla i Danmark istället för i Sverige.
Konkurrensen och blandningen på folket är bredare samt efter att ha lyssnat på en av klubbens danska cyklister igår (vi har e
Jag har tagit en liten funderare efter gårdagens tävling om man inte skulle satsa på att tävla i Danmark istället för i Sverige.
Konkurrensen och blandningen på folket är bredare samt efter att ha lyssnat på en av klubbens danska cyklister igår (vi har e
Quote from Funbeat user on 26 October 2009, 16:16Estrella?
Estrella?
Quote from Funbeat user on 26 October 2009, 16:55Kör inte danskarna med flæskesvær?
Kör inte danskarna med flæskesvær?
Quote from Funbeat user on 26 October 2009, 16:56Lägg av att spamma ner varenda tråd David, du e för fan snart 50 år, gå ut och röj din trädgård istället så att du kommer ut! Eller sök hjälp.
Varför i hela helvete?!! Jag blir bara så trött...
Lägg av att spamma ner varenda tråd David, du e för fan snart 50 år, gå ut och röj din trädgård istället så att du kommer ut! Eller sök hjälp.
Varför i hela helvete?!! Jag blir bara så trött...
Quote from Funbeat user on 26 October 2009, 18:34så jävla trött Manne du glömde jävla 🙂
så jävla trött Manne du glömde jävla 🙂
Quote from Funbeat user on 26 October 2009, 19:16----"chippet är personligt och sköter tidtagning så när man kommer till en tävling behöver man inte anmäla sig eller hämta nummer lapp o dyl kit... i Danmark e d bara ställa sig på startlinjen o köra, vid målgång ligger alla tider redan ute på nätet och m
----"chippet är personligt och sköter tidtagning så när man kommer till en tävling behöver man inte anmäla sig eller hämta nummer lapp o dyl kit... i Danmark e d bara ställa sig på startlinjen o köra, vid målgång ligger alla tider redan ute på nätet och m
Quote from Funbeat user on 26 October 2009, 20:15Aase:
Nå, jeg er på det nu. Det var da jeg ville melde mig selv til Slushcup, at jeg var lidt forvirret.
Aase:
Nå, jeg er på det nu. Det var da jeg ville melde mig selv til Slushcup, at jeg var lidt forvirret.