Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelCirrus sport Hybrid m rakt styre …
You need to log in to create posts and topics.

Lite historia för framhäva nivån jag är på. Har aldrig gillat cykla damcykel fast jag haft bra cyklar. Fick syn på blocket en sportcykel med bockstyre "LILA" jätte häftig tyckte jag köpte för några hundringar med bockstyre. Och vipps var det jätte roligt

Nope, du har troligtvis andra bromsar än som vanligtvis används på racercyklar.
Gör dig själv en tjänst och köp en begagnad racer istället.

Jag snålade in på min första racer och tog en med rakt styre. Tyckte också att växlarna verkade komplicerade. Inget kul när alla andra kommer med sina "proffs-cyklar". Jag stod ut i ett år sen köpte jag en ny MED bockstyre.
Dubbla priset men den är specie

.

Karin det var växlarna på min första antika som var problem. Jag förstår nu att det inte är något alternativ. Denna får rulla en sässong till i alla fall måste värna om ekonomin. Denna köpte jag på avbetalning betalade av den på halva tiden. Vilken glädje

Gör dej inte av med den! Du kommer sakna den! Den har säkert fäste för skärmar och pakethållare! Det har du inte på en racer!
Sen kommer det alltid nån på besök som vill följa med ut på en cykeltur!

Antagligen får jag inte många tusen för den heller när jag väl skrapat ihop pengar.
Dottern vill säkert ha den hon åker nu på min gamla antika vi sålde båda våra Monark som var i nyskick ingen av oss ville cykla tantcykel mer.