Quote from Guest on 7 May 2012, 00:13Lite historia för framhäva nivån jag är på. Har aldrig gillat cykla damcykel fast jag haft bra cyklar. Fick syn på blocket en sportcykel med bockstyre "LILA" jätte häftig tyckte jag köpte för några hundringar med bockstyre. Och vipps var det jätte roligt
Lite historia för framhäva nivån jag är på. Har aldrig gillat cykla damcykel fast jag haft bra cyklar. Fick syn på blocket en sportcykel med bockstyre "LILA" jätte häftig tyckte jag köpte för några hundringar med bockstyre. Och vipps var det jätte roligt
Quote from Funbeat user on 7 May 2012, 00:23Nope, du har troligtvis andra bromsar än som vanligtvis används på racercyklar.
Gör dig själv en tjänst och köp en begagnad racer istället.
Nope, du har troligtvis andra bromsar än som vanligtvis används på racercyklar.
Gör dig själv en tjänst och köp en begagnad racer istället.
Quote from Funbeat user on 7 May 2012, 09:09Jag snålade in på min första racer och tog en med rakt styre. Tyckte också att växlarna verkade komplicerade. Inget kul när alla andra kommer med sina "proffs-cyklar". Jag stod ut i ett år sen köpte jag en ny MED bockstyre.
Dubbla priset men den är specie
Jag snålade in på min första racer och tog en med rakt styre. Tyckte också att växlarna verkade komplicerade. Inget kul när alla andra kommer med sina "proffs-cyklar". Jag stod ut i ett år sen köpte jag en ny MED bockstyre.
Dubbla priset men den är specie
Quote from Funbeat user on 7 May 2012, 09:10.
.
Quote from Funbeat user on 7 May 2012, 18:58Karin det var växlarna på min första antika som var problem. Jag förstår nu att det inte är något alternativ. Denna får rulla en sässong till i alla fall måste värna om ekonomin. Denna köpte jag på avbetalning betalade av den på halva tiden. Vilken glädje
Karin det var växlarna på min första antika som var problem. Jag förstår nu att det inte är något alternativ. Denna får rulla en sässong till i alla fall måste värna om ekonomin. Denna köpte jag på avbetalning betalade av den på halva tiden. Vilken glädje
Quote from Zsuzsi Zsédely on 7 May 2012, 20:01Gör dej inte av med den! Du kommer sakna den! Den har säkert fäste för skärmar och pakethållare! Det har du inte på en racer!
Sen kommer det alltid nån på besök som vill följa med ut på en cykeltur!
Gör dej inte av med den! Du kommer sakna den! Den har säkert fäste för skärmar och pakethållare! Det har du inte på en racer!
Sen kommer det alltid nån på besök som vill följa med ut på en cykeltur!
Quote from Funbeat user on 8 May 2012, 10:31Antagligen får jag inte många tusen för den heller när jag väl skrapat ihop pengar.
Dottern vill säkert ha den hon åker nu på min gamla antika vi sålde båda våra Monark som var i nyskick ingen av oss ville cykla tantcykel mer.
Antagligen får jag inte många tusen för den heller när jag väl skrapat ihop pengar.
Dottern vill säkert ha den hon åker nu på min gamla antika vi sålde båda våra Monark som var i nyskick ingen av oss ville cykla tantcykel mer.