Quote from Guest on 27 February 2014, 09:22Cityloppet Linköping arrangeras av Frisk Sport och Fitness med samarbete med Barndiabetesfonden.
Start, varvning och målgång Gyllentorget mitt i city.
5km samt 10km.
Anmavgift 199:-
För mer info och anmälan.
www.cityloppet.se(Länken är nu ändrad til
Cityloppet Linköping arrangeras av Frisk Sport och Fitness med samarbete med Barndiabetesfonden.
Start, varvning och målgång Gyllentorget mitt i city.
5km samt 10km.
Anmavgift 199:-
För mer info och anmälan.
http://www.cityloppet.se
(Länken är nu ändrad til
Quote from Funbeat user on 27 February 2014, 09:32Måste vara blind men jag hittar ingen info om loppet på Länken.
Måste vara blind men jag hittar ingen info om loppet på Länken.
Quote from Funbeat user on 28 February 2014, 14:56Inte jag heller :/
Inte jag heller :/
Quote from Funbeat user on 7 March 2014, 22:33Till slut hittade jag all info under cityloppet.se 🙂
Till slut hittade jag all info under cityloppet.se 🙂
Quote from Funbeat user on 28 April 2014, 08:38Någon som vet hur lång banan var? Enligt min Garmin 910 var den 9,85 km, men jag har sett att andra loggat loppet med andra sträckor.
/P
Någon som vet hur lång banan var? Enligt min Garmin 910 var den 9,85 km, men jag har sett att andra loggat loppet med andra sträckor.
/P
Quote from Funbeat user on 29 April 2014, 11:34Hur var säkerheten? Häromåret var jag - på fullaste allvar - mycket glad att inga dödsfall inträffade.
Trötta löpare sprang på trafikerade gator där bussar susade förbi.
Åttaåriga flaggvakter tröttnade snabbt på att bevaka trafiksäkerheten.
Arrangören l
Hur var säkerheten? Häromåret var jag - på fullaste allvar - mycket glad att inga dödsfall inträffade.
Trötta löpare sprang på trafikerade gator där bussar susade förbi.
Åttaåriga flaggvakter tröttnade snabbt på att bevaka trafiksäkerheten.
Arrangören l