Quote from Guest on 21 April 2009, 09:22Var med om en lustig, nästan olycka, i söndags. Körde med Hofets mellangrupp och i slutet av en klättring på Myrberget (Vårsta Sthlm) lockades jag att följa i fartleken bland bebyggelsen uppför backen. Plötsligt rinner framförvarande cyklist förbi en auto
Var med om en lustig, nästan olycka, i söndags. Körde med Hofets mellangrupp och i slutet av en klättring på Myrberget (Vårsta Sthlm) lockades jag att följa i fartleken bland bebyggelsen uppför backen. Plötsligt rinner framförvarande cyklist förbi en auto
Quote from Funbeat user on 21 April 2009, 09:32Du har inte funderat på att sluta med hjälm? Jag menar, du spräcker ju dem bara hela tiden i alla fall ... 🙂
Du har inte funderat på att sluta med hjälm? Jag menar, du spräcker ju dem bara hela tiden i alla fall ... 🙂
Quote from Funbeat user on 21 April 2009, 09:43Jo kanske, men jag vet inte om pannbenet håller istället 😉
Dessutom är det en rätt billig försäkring som gärna får utgöra lite slit och släng ett tag till...
D
Jo kanske, men jag vet inte om pannbenet håller istället 😉
Dessutom är det en rätt billig försäkring som gärna får utgöra lite slit och släng ett tag till...
D
Quote from Funbeat user on 21 April 2009, 09:44Visar ni inte hinder?
Visar ni inte hinder?
Quote from Funbeat user on 21 April 2009, 09:46Självklart, men det är svårt att visa hinder när man passerat dem. Tror knappast framförvarande själv hann uppfatta bommen i fråga. För mig blev den uppenbar när den fälldes 🙂
D
Självklart, men det är svårt att visa hinder när man passerat dem. Tror knappast framförvarande själv hann uppfatta bommen i fråga. För mig blev den uppenbar när den fälldes 🙂
D
Quote from Funbeat user on 21 April 2009, 09:52Jag tänkte mer på att "vägvisaren" hade koll på att det fanns en bom där, som lever ett eget liv.
Jag tänkte mer på att "vägvisaren" hade koll på att det fanns en bom där, som lever ett eget liv.
Quote from Funbeat user on 21 April 2009, 10:22Det var fri fart i backen och tror vägvisaren inte visste om bommens egenhet heller?
D
Det var fri fart i backen och tror vägvisaren inte visste om bommens egenhet heller?
D
Quote from Funbeat user on 21 April 2009, 10:23Ni får skicka ut spanare innan ni tränar.
Ni får skicka ut spanare innan ni tränar.
Quote from Funbeat user on 21 April 2009, 10:39Sålades du bommade bommen!
Sålades du bommade bommen!
Quote from Funbeat user on 21 April 2009, 21:35Tänk om man hade samma reaktion (eller tur) när hundar springer ut mot cykeln.
Tänk om man hade samma reaktion (eller tur) när hundar springer ut mot cykeln.