Quote from Guest on 5 February 2015, 13:28Hej på er alla, hoppas livet och träningen flyter på för er så att ni ni kommer närmare och närmare er mål för varje dag.
Jag har funderat på det här med träningsprogram och coachning i många år. Är tämligen o-analytisk/ ostrukturerad som människa avs. t
Hej på er alla, hoppas livet och träningen flyter på för er så att ni ni kommer närmare och närmare er mål för varje dag.
Jag har funderat på det här med träningsprogram och coachning i många år. Är tämligen o-analytisk/ ostrukturerad som människa avs. t
Quote from Funbeat user on 5 February 2015, 13:38Känner igen mig en del i det där. Jag brukar lägga en grovplan över året för vad jag vill göra - så har jag en specifik träningsfas att hålla mig till hela tiden. Sen lägger jag veckoplaner vecka för vecka där jag funderar ut vad jag vill ha gjort under v
Känner igen mig en del i det där. Jag brukar lägga en grovplan över året för vad jag vill göra - så har jag en specifik träningsfas att hålla mig till hela tiden. Sen lägger jag veckoplaner vecka för vecka där jag funderar ut vad jag vill ha gjort under v
Quote from Funbeat user on 5 February 2015, 22:55Hej, låter som en coach vore perfekt just därför att en coach kan optimera din träning utifrån dina förutsättningar så du inte behöver känna dig stressad över missade pass. Alltså, så du får ett program du hinner och orkar med.
Men när du säger att du h
Hej, låter som en coach vore perfekt just därför att en coach kan optimera din träning utifrån dina förutsättningar så du inte behöver känna dig stressad över missade pass. Alltså, så du får ett program du hinner och orkar med.
Men när du säger att du h
Quote from Funbeat user on 5 February 2015, 22:58Clas är bra! http://www.clasbjorling.com/
Clas är bra! http://www.clasbjorling.com/
Quote from Funbeat user on 6 February 2015, 07:31Tack.
Robert frågade om speciella skadeproblem och jag kan väl räkna upp följande som drabbat mig sedan 2011.
2x Falsk ischias
Överansträngd ljumske..typ
Överbelastad muskel på insida vä fot så att valvet föll in. (konsekvens av Barfotalöp, nedlagt proj
Tack.
Robert frågade om speciella skadeproblem och jag kan väl räkna upp följande som drabbat mig sedan 2011.
2x Falsk ischias
Överansträngd ljumske..typ
Överbelastad muskel på insida vä fot så att valvet föll in. (konsekvens av Barfotalöp, nedlagt proj
Quote from Funbeat user on 6 February 2015, 07:55PM:ar dig lite.
PM:ar dig lite.
Quote from Funbeat user on 6 February 2015, 12:54Min "tränings-Guru" Matt Dixon (vet inget själv...Läs hans bok) insisterar på att uthållighetsträning, styrka, nutrition och återhämtning är LIKA viktiga när man tränar triathlon. En bra coach bör därför fråga om detaljer i hur du sover och äter (både i s
Min "tränings-Guru" Matt Dixon (vet inget själv...Läs hans bok) insisterar på att uthållighetsträning, styrka, nutrition och återhämtning är LIKA viktiga när man tränar triathlon. En bra coach bör därför fråga om detaljer i hur du sover och äter (både i s
Quote from Funbeat user on 6 February 2015, 18:19Tack alla 🙂
Tack alla 🙂