Quote from Guest on 13 August 2012, 15:13Jag har efter lång och trogen tjänst 😉 lyckats peta in Communicator i explorer! Men jag hade hellre fått in det i Chrome!
Vad säger Ni som kan? Ska jag ge upp och stoppa in det i FF eller, vad ska jag göra? Inte helt sugen på att gå tillbaka till Explor
Jag har efter lång och trogen tjänst 😉 lyckats peta in Communicator i explorer! Men jag hade hellre fått in det i Chrome!
Vad säger Ni som kan? Ska jag ge upp och stoppa in det i FF eller, vad ska jag göra? Inte helt sugen på att gå tillbaka till Explor
Quote from Funbeat user on 13 August 2012, 15:23Det hjälper kanske inte dig, men på Mac:en har det fungerat med Chrome sedan något år, men jag tror inte att jag har gjort något särskilt för det utan tror att den fångar upp de plugins som man har i Safari av sig själv.
Det hjälper kanske inte dig, men på Mac:en har det fungerat med Chrome sedan något år, men jag tror inte att jag har gjort något särskilt för det utan tror att den fångar upp de plugins som man har i Safari av sig själv.
Quote from Camilla Höög on 13 August 2012, 16:06Jag har inga problem med Communicator i Chrome (på Win7). Har alltid fungerat bra. Vad är det för problem?
Jag har inga problem med Communicator i Chrome (på Win7). Har alltid fungerat bra. Vad är det för problem?
Quote from Zsuzsi Zsédely on 13 August 2012, 16:35När jag försöker installera, kommer en ruta, där jag ombes stänga Chrome.
På denna dator fick jag samma ruta på Explorer, tidigare!
Även sedan jag stängt ALLA program, tror jag, kommer jag inte vidare!
Jag har stängt av Norton och även ActiveX, tror jag!
När jag försöker installera, kommer en ruta, där jag ombes stänga Chrome.
På denna dator fick jag samma ruta på Explorer, tidigare!
Även sedan jag stängt ALLA program, tror jag, kommer jag inte vidare!
Jag har stängt av Norton och även ActiveX, tror jag!
Quote from Funbeat user on 13 August 2012, 17:21Det ska inte hända något! Utom att när du sen öppnar Chrome ska det gå att använda.
Det ska inte hända något! Utom att när du sen öppnar Chrome ska det gå att använda.
Quote from Zsuzsi Zsédely on 13 August 2012, 17:32Så här står det när jag vill Logga direkt från GARMIN:
Garmin Communicator Plugin NOT detected. Download and install nowSen är jag tillbaka där vi började! Min Chrome accepterar helt enkelt inte Communicator! Var ligger hindret? Hur kommer jag förbi det
Så här står det när jag vill Logga direkt från GARMIN:
Garmin Communicator Plugin NOT detected. Download and install now
Sen är jag tillbaka där vi började! Min Chrome accepterar helt enkelt inte Communicator! Var ligger hindret? Hur kommer jag förbi det
Quote from Camilla Höög on 13 August 2012, 23:25Har du avslutat alla chrome-processer? Öppna aktivitetshanteraren och avsluta alla chrome.exe.
Har du avslutat alla chrome-processer? Öppna aktivitetshanteraren och avsluta alla chrome.exe.
Quote from Zsuzsi Zsédely on 14 August 2012, 05:12Den varianten har jag inte provat!
Får ta det om en vecka, när jag kommer hem!
Dags att göra mej klar, bussen går om 45 minuter!Tack för tipset!
Den varianten har jag inte provat!
Får ta det om en vecka, när jag kommer hem!
Dags att göra mej klar, bussen går om 45 minuter!
Tack för tipset!
Quote from Funbeat user on 28 September 2012, 09:51Jag har kört Garmin-import i Chrome framgångsrikt i några månader nu, men för några dagar sedan började det strula. Ett importerat träningspass kunde inte läsas över till FunBeat och nu kan chrome inte ens hitta garmin-plugin:en. Jag har provat ladda ned
Jag har kört Garmin-import i Chrome framgångsrikt i några månader nu, men för några dagar sedan började det strula. Ett importerat träningspass kunde inte läsas över till FunBeat och nu kan chrome inte ens hitta garmin-plugin:en. Jag har provat ladda ned
Quote from Camilla Höög on 28 September 2012, 11:12Jag importerade pass igår i Chrome från ANT Agenten och det fungerade bra.
Vad får du för meddelande på den här sidan:
http://www8.garmin.com/products/communicator/test/
Jag importerade pass igår i Chrome från ANT Agenten och det fungerade bra.
Vad får du för meddelande på den här sidan:
http://www8.garmin.com/products/communicator/test/