Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

Jag har efter lång och trogen tjänst 😉 lyckats peta in Communicator i explorer! Men jag hade hellre fått in det i Chrome!
Vad säger Ni som kan? Ska jag ge upp och stoppa in det i FF eller, vad ska jag göra? Inte helt sugen på att gå tillbaka till Explor

Det hjälper kanske inte dig, men på Mac:en har det fungerat med Chrome sedan något år, men jag tror inte att jag har gjort något särskilt för det utan tror att den fångar upp de plugins som man har i Safari av sig själv.

Jag har inga problem med Communicator i Chrome (på Win7). Har alltid fungerat bra. Vad är det för problem?

När jag försöker installera, kommer en ruta, där jag ombes stänga Chrome.
På denna dator fick jag samma ruta på Explorer, tidigare!
Även sedan jag stängt ALLA program, tror jag, kommer jag inte vidare!
Jag har stängt av Norton och även ActiveX, tror jag!

Det ska inte hända något! Utom att när du sen öppnar Chrome ska det gå att använda.

Så här står det när jag vill Logga direkt från GARMIN:
Garmin Communicator Plugin NOT detected. Download and install now

Sen är jag tillbaka där vi började! Min Chrome accepterar helt enkelt inte Communicator! Var ligger hindret? Hur kommer jag förbi det

Har du avslutat alla chrome-processer? Öppna aktivitetshanteraren och avsluta alla chrome.exe.

Den varianten har jag inte provat!
Får ta det om en vecka, när jag kommer hem!
Dags att göra mej klar, bussen går om 45 minuter!

Tack för tipset!

Jag har kört Garmin-import i Chrome framgångsrikt i några månader nu, men för några dagar sedan började det strula. Ett importerat träningspass kunde inte läsas över till FunBeat och nu kan chrome inte ens hitta garmin-plugin:en. Jag har provat ladda ned

Jag importerade pass igår i Chrome från ANT Agenten och det fungerade bra.

Vad får du för meddelande på den här sidan:
http://www8.garmin.com/products/communicator/test/

12