Quote from Guest on 24 June 2011, 19:48Hejsan!
Någon som vet om compagnolos olika modeller är kompatibla med varandra?
Hejsan!
Någon som vet om compagnolos olika modeller är kompatibla med varandra?
Quote from Lena O on 24 June 2011, 19:58🙂 Love it!
🙂 Love it!
Quote from Funbeat user on 25 June 2011, 11:15Det hör man ju på namnet 🙂
Men hur det är med Campagnolos grejer nu för tiden vet jag inte. Senast jag hade koll, för 6-10 år sedan, så var det bara att mixa.
Det hör man ju på namnet 🙂
Men hur det är med Campagnolos grejer nu för tiden vet jag inte. Senast jag hade koll, för 6-10 år sedan, så var det bara att mixa.
Quote from Funbeat user on 25 June 2011, 13:11Vissa är det, vissa inte. Jag har blandat Centaur och Veloce. Toppmodellerna är ju 11-delade sen ett par år, det är väl det som kan ställa till det.
Vissa är det, vissa inte. Jag har blandat Centaur och Veloce. Toppmodellerna är ju 11-delade sen ett par år, det är väl det som kan ställa till det.
Quote from Funbeat user on 26 June 2011, 20:23"Vissa är det, vissa inte. Jag har blandat Centaur och Veloce. Toppmodellerna är ju 11-delade sen ett par år, det är väl det som kan ställa till det."
Precis. Om du håller dig till samma delning 11 och 10 osv. så är det inga problem. Det ända som jag vet
"Vissa är det, vissa inte. Jag har blandat Centaur och Veloce. Toppmodellerna är ju 11-delade sen ett par år, det är väl det som kan ställa till det."
Precis. Om du håller dig till samma delning 11 och 10 osv. så är det inga problem. Det ända som jag vet
Quote from Funbeat user on 26 June 2011, 20:29Jag har ett gammalt campagnolo veloce/centaur/daytona ihopplock ifrån en cykelhandlare med tiodelad fram och bakväxel till niodelad kasset och reglage. De har lika lång rörelse i sida vilket är det som spelar någon roll i sammanhanget, däremot är tolerans
Jag har ett gammalt campagnolo veloce/centaur/daytona ihopplock ifrån en cykelhandlare med tiodelad fram och bakväxel till niodelad kasset och reglage. De har lika lång rörelse i sida vilket är det som spelar någon roll i sammanhanget, däremot är tolerans