Quote from Guest on 12 October 2015, 19:49The Connemara International Marathon is one of the world’s most scenic events, set in the dramatic scenery of the west of Ireland. 2016 will mark its fifteenth year in running, growing in numbers each year from 73 runners to our sell out point, in excess
The Connemara International Marathon is one of the world’s most scenic events, set in the dramatic scenery of the west of Ireland. 2016 will mark its fifteenth year in running, growing in numbers each year from 73 runners to our sell out point, in excess
Quote from Funbeat user on 12 October 2015, 19:59Åååh tack Kristina (t+)
Det här var fint!! Irland är ju så himla mysigt och egentligen skall man ju spela golf men men - det här var läckert! Dessutom har vi haft två Connemara-hästar. När formen återkommer då skall jag ha det här loppet i kalendern.
Åååh tack Kristina (t+)
Det här var fint!! Irland är ju så himla mysigt och egentligen skall man ju spela golf men men - det här var läckert! Dessutom har vi haft två Connemara-hästar. När formen återkommer då skall jag ha det här loppet i kalendern.
Quote from Jonas Täng on 17 October 2015, 12:02Åh den här skulle jag vilja springa! Tack för att du lyfte in den i funbeatkalendern.
Åh den här skulle jag vilja springa! Tack för att du lyfte in den i funbeatkalendern.
Quote from Jonas Täng on 17 October 2015, 12:37Nämenojdå. Jag skulle bara TITTA på tävlingens webbplats. Men jag råkade anmäla mig. Hoppsan!
Nämenojdå. Jag skulle bara TITTA på tävlingens webbplats. Men jag råkade anmäla mig. Hoppsan!
Quote from Funbeat user on 17 October 2015, 20:39Hahaha. Så det kan bli. ???? jag är inte anmäld än, men det kommer. ????
Hahaha. Så det kan bli. ???? jag är inte anmäld än, men det kommer. ????
Quote from Funbeat user on 17 October 2015, 21:58hmm en ultradistans.... 😀
hmm en ultradistans.... 😀
Quote from Funbeat user on 18 October 2015, 06:37Japp Marie. ???? Peter Lembke sprang den i år och ska göra det nästa år också. Jag sprang maran och ska paca Ulla Lembke på maran nästa år. Bryter hon pga meshet får hon betala min resa. ????
Japp Marie. ???? Peter Lembke sprang den i år och ska göra det nästa år också. Jag sprang maran och ska paca Ulla Lembke på maran nästa år. Bryter hon pga meshet får hon betala min resa. ????
Quote from Funbeat user on 18 October 2015, 08:53And now we´re talking ????????????
And now we´re talking ????????????
Quote from Funbeat user on 18 October 2015, 19:20Hårda bud i Mellerud (läs Connemara) ????
Hårda bud i Mellerud (läs Connemara) ????
Quote from Funbeat user on 18 October 2015, 20:15Uppskattade Peter ultran?
Funderar på om det kan vara något för 2017 🙂
Uppskattade Peter ultran?
Funderar på om det kan vara något för 2017 🙂