Quote from Guest on 25 June 2013, 21:14Läste på Facebook att bolag bakom IM köpte bolag bakom Challange.
Jag undra vad det bli för ändring....
Läste på Facebook att bolag bakom IM köpte bolag bakom Challange.
Jag undra vad det bli för ändring....
Quote from Lisa Bringhed on 25 June 2013, 21:24Mmm, är meningen att köpa bort konkurrensen...?!
Mmm, är meningen att köpa bort konkurrensen...?!
Quote from Funbeat user on 25 June 2013, 23:59Länk Ryan?
Länk Ryan?
Quote from Funbeat user on 26 June 2013, 08:17http://www.ironman.com/triathlon-news/articles/2013/06/ironman-acquires-ywc-sports.aspx#axzz2XIgUPQUM
Quote from Funbeat user on 3 July 2013, 21:17Nu har tävlingen bytt namn, Ironman Copenhagen. Facebooksidan är ny, hemsidan har bytts ut, och alla loggor måste också bytas ut. Känns lite delat. Jag anmälde mig till Challenge Copenhagen, nu är jag med i Ironman i stället. Men distansen är ju densamma,
Nu har tävlingen bytt namn, Ironman Copenhagen. Facebooksidan är ny, hemsidan har bytts ut, och alla loggor måste också bytas ut. Känns lite delat. Jag anmälde mig till Challenge Copenhagen, nu är jag med i Ironman i stället. Men distansen är ju densamma,
Quote from Funbeat user on 3 July 2013, 21:18Du spara en del peng.
Du spara en del peng.
Quote from Funbeat user on 3 July 2013, 21:22Sant. Köpenhamn var en tusenlapp billigare än Kalmar som Challenge, så det var väl Ironman-rea antar jag.
Sant. Köpenhamn var en tusenlapp billigare än Kalmar som Challenge, så det var väl Ironman-rea antar jag.
Quote from Funbeat user on 5 July 2013, 13:30Att det nu även finns 50 platser till Kono 2013 att kämpa för den 18:e Augusti är ju också ett plus 🙂
Att det nu även finns 50 platser till Kono 2013 att kämpa för den 18:e Augusti är ju också ett plus 🙂