Quote from Guest on 14 December 2011, 12:33Hej hopp,
efter ett antal öl klämde man ur sig "Triathlon, ja varför inte" (var dock inte tillräckligt full för att gå med på Ironman).
Löpningen och cyklingen ganska lugnt, simningen... ja, säger jag släpankare så kan ni själva gissa 🙂
Körde 16 x 25
Hej hopp,
efter ett antal öl klämde man ur sig "Triathlon, ja varför inte" (var dock inte tillräckligt full för att gå med på Ironman).
Löpningen och cyklingen ganska lugnt, simningen... ja, säger jag släpankare så kan ni själva gissa 🙂
Körde 16 x 25
Quote from Funbeat user on 14 December 2011, 12:43Om det är vattnet på övre delen av huvudet som rinner in så låter det som att du kanske lyfter för mycket på huvudet när du andas istället för att bara vrida åt sidan?
Om det är vattnet på övre delen av huvudet som rinner in så låter det som att du kanske lyfter för mycket på huvudet när du andas istället för att bara vrida åt sidan?
Quote from Funbeat user on 14 December 2011, 13:29Du menar inte bara vrider utan även lyfter... hmmm... ja, inte omöjligt
Du menar inte bara vrider utan även lyfter... hmmm... ja, inte omöjligt
Quote from Funbeat user on 14 December 2011, 13:32Gå en crawl-kurs för vuxna! Och ge inte upp efter en termin, fortsätt några terminer så ska du se att du blir riktigt duktig.
Gå en crawl-kurs för vuxna! Och ge inte upp efter en termin, fortsätt några terminer så ska du se att du blir riktigt duktig.
Quote from Funbeat user on 16 December 2011, 08:42Crawlkurs is da scheizze! Anmäl bums! Sen kan jag ju nämna att badmössa må vara fult men det har hindrat mig från att dra i mig ett antal liter vatten. God hjälp om man har lång lugg eller långt hår överhuvudtaget. Tänk också på att andas ut ordentligt un
Crawlkurs is da scheizze! Anmäl bums! Sen kan jag ju nämna att badmössa må vara fult men det har hindrat mig från att dra i mig ett antal liter vatten. God hjälp om man har lång lugg eller långt hår överhuvudtaget. Tänk också på att andas ut ordentligt un
Quote from Funbeat user on 19 December 2011, 07:43Får bli en kurs... och då åldern har tagit ur sin rätt på håret så samlar inte det allt för mycket vatten 😉
Får bli en kurs... och då åldern har tagit ur sin rätt på håret så samlar inte det allt för mycket vatten 😉
Quote from Funbeat user on 19 December 2011, 16:54Hallå!
Har själv precis avslutat en vuxen kurs i just Crawl. Hade EXAKT samma problem som dig. Dock försvann problemet ju längre in i kursen jag kom. Så tipset från mig, är crawl kurs för vuxna och tålamod 🙂
Hallå!
Har själv precis avslutat en vuxen kurs i just Crawl. Hade EXAKT samma problem som dig. Dock försvann problemet ju längre in i kursen jag kom. Så tipset från mig, är crawl kurs för vuxna och tålamod 🙂
Quote from Funbeat user on 22 December 2011, 11:32Låter bra... har man något konkret att lägga 2012-års Friskvårdscheckar på
Låter bra... har man något konkret att lägga 2012-års Friskvårdscheckar på