Quote from Guest on 3 August 2009, 16:40Jaha idag börjar min semester och jag har kollat igenom lite butiker i Göteborg och utbudet är ju helt KASS så nu lutar det lite åt en postorderhojj.
Är det någon idé att åka ner till Cykelmagneten och kolla eller är det bara slöseri med tid?
alt 1 en P
Jaha idag börjar min semester och jag har kollat igenom lite butiker i Göteborg och utbudet är ju helt KASS så nu lutar det lite åt en postorderhojj.
Är det någon idé att åka ner till Cykelmagneten och kolla eller är det bara slöseri med tid?
alt 1 en P
Quote from ellen olsson on 3 August 2009, 16:50Att åka - eller ännu hellre cykla - ner till Cykelmagneten är aldrig slöseri med tid.
Med tanke på att CykelCity har Ridley så är utbudet i Göteborg så fullständigt det behöver vara. Mycket mer cyclocross än en Ridley går i princip inte att få...
Att åka - eller ännu hellre cykla - ner till Cykelmagneten är aldrig slöseri med tid.
Med tanke på att CykelCity har Ridley så är utbudet i Göteborg så fullständigt det behöver vara. Mycket mer cyclocross än en Ridley går i princip inte att få...
Quote from ellen olsson on 3 August 2009, 16:52Cykelmagneten har ffa. Wilier och Eddy Merckx på CX-fronten.
Cykelmagneten har ffa. Wilier och Eddy Merckx på CX-fronten.
Quote from Funbeat user on 3 August 2009, 16:54Visst vore det kul med en Ridley men jag vill ha en hojj under 15K och det får man ingen vettig Ridley för
Visst vore det kul med en Ridley men jag vill ha en hojj under 15K och det får man ingen vettig Ridley för
Quote from ellen olsson on 3 August 2009, 16:56Du skulle ha beställt en från Pearson Cycles när de sålde Ridley X-Fire för GBP 1100...
Du skulle ha beställt en från Pearson Cycles när de sålde Ridley X-Fire för GBP 1100...
Quote from Funbeat user on 3 August 2009, 17:01hmm får nog surfa runt lite 🙂
hmm får nog surfa runt lite 🙂
Quote from Funbeat user on 3 August 2009, 17:11Detta kanske kunde vara något då?
http://www.shop4cross.net/product_info.php/products_id/497
Detta kanske kunde vara något då?
Quote from Funbeat user on 3 August 2009, 17:34Titan lär vara hållbart
http://www.poison-bikes.de/frame.php?prodid=201010125-130
Titan lär vara hållbart
http://www.poison-bikes.de/frame.php?prodid=201010125-130
Quote from Funbeat user on 3 August 2009, 20:38Har själv en Merckx (campa såklart och 47-39, 12-15) och är mycket nöjd med den, men av alternativen du ställde upp så skulle jag nog välja Scott.
Har själv en Merckx (campa såklart och 47-39, 12-15) och är mycket nöjd med den, men av alternativen du ställde upp så skulle jag nog välja Scott.
Quote from Funbeat user on 3 August 2009, 20:52Har kört på en Rocky Mountain Solo från Cyclecomponents sen början av sommaren och är nöjd. Det enda som smolkar bägaren är skivbromsarna. Det är en omställning från v-bromsarna på min mountainbike. Antar och hoppas att fördelarna ska visa sig under höste
Har kört på en Rocky Mountain Solo från Cyclecomponents sen början av sommaren och är nöjd. Det enda som smolkar bägaren är skivbromsarna. Det är en omställning från v-bromsarna på min mountainbike. Antar och hoppas att fördelarna ska visa sig under höste