Quote from Guest on 31 March 2010, 15:09Hej
Håller på att kolla in ett bättre alternativ till hoj än den nuvarande som är en "cykel på köpet" via en välkänd elektronikföretag 😉
Det är ju en uppsjö av varianter, men jag kollar med på hybrid kontra racer. Målet är ju att ha en god cykel för m
Hej
Håller på att kolla in ett bättre alternativ till hoj än den nuvarande som är en "cykel på köpet" via en välkänd elektronikföretag 😉
Det är ju en uppsjö av varianter, men jag kollar med på hybrid kontra racer. Målet är ju att ha en god cykel för m
Quote from Funbeat user on 31 March 2010, 15:19Köp hellre en Cross än en hybrid.
Köp hellre en Cross än en hybrid.
Quote from Elias Engqvist on 31 March 2010, 15:19Vad menar du med "räcka till" - det är klart att du kommer 40km innan den går sönder eller att du svimmar av trötthet - men du kommer att bli omåkt av de flesta med bättre hjul o bättre aerodynamik. Och det är ju inte kul. Så det blir till att väga det mo
Vad menar du med "räcka till" - det är klart att du kommer 40km innan den går sönder eller att du svimmar av trötthet - men du kommer att bli omåkt av de flesta med bättre hjul o bättre aerodynamik. Och det är ju inte kul. Så det blir till att väga det mo
Quote from Funbeat user on 31 March 2010, 15:54Du ska definitivt ha en CX - Cyclocross.
Du ska definitivt ha en CX - Cyclocross.
Quote from Funbeat user on 31 March 2010, 16:25Man kan ju köpa en hyfsat billig Cx, och lägga sista tusenlapparna på ett par snabba race-hjul för tävlingarna på asfalt ... två cyklar i en.
Man kan ju köpa en hyfsat billig Cx, och lägga sista tusenlapparna på ett par snabba race-hjul för tävlingarna på asfalt ... två cyklar i en.
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 12:26Okey, en CX, med extra däck låter ju som ett bra upplägg...
Nishi eller Scott är väl bra val att göra eller?
Jag är 190, så är man bör väl ta en x-large ram eller finns det några metoder för att räkna upp korrekt ramstorlek.Fick höra av en cykelsäljare
Okey, en CX, med extra däck låter ju som ett bra upplägg...
Nishi eller Scott är väl bra val att göra eller?
Jag är 190, så är man bör väl ta en x-large ram eller finns det några metoder för att räkna upp korrekt ramstorlek.
Fick höra av en cykelsäljare
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 14:37Det finns en del måttstockar att följa på de stora cykelsajterna men bäst är om du tar kontakt med någon av de mer välrenommerade cykelhandlarna var du bor eller i dess närhet.
Men hur lång är du, vad har du för mått till grenen osv till att börja med så
Det finns en del måttstockar att följa på de stora cykelsajterna men bäst är om du tar kontakt med någon av de mer välrenommerade cykelhandlarna var du bor eller i dess närhet.
Men hur lång är du, vad har du för mått till grenen osv till att börja med så
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 14:47190 cm gissningsvis?
190 cm gissningsvis?
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 21:20Jävligt långa ben.
Jävligt långa ben.
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 23:46Ganska...
Ganska...