Quote from Guest on 31 July 2012, 21:38Tjena, Jag ska till Kungsbacka (utanför Göteborg). Nån som vet nån bra runda för lite tempocykel med start vid ishallen (där jag ska bo). Undrar också om det finns nått bra ställe att simma på utan att behöva åka alltför långt 🙂
Ser fram emot lite tips
Tjena, Jag ska till Kungsbacka (utanför Göteborg). Nån som vet nån bra runda för lite tempocykel med start vid ishallen (där jag ska bo). Undrar också om det finns nått bra ställe att simma på utan att behöva åka alltför långt 🙂
Ser fram emot lite tips
Quote from Funbeat user on 31 July 2012, 21:48Simhall finns ett stenkast från ishallen, för cykel kan du t.ex. köra ner mot Fjärås och sen Lygnern Runt om du vill ha lite kuperat eller söderut mot Varberg som är en populär sträcka för att ligga och mata på platta vägar. Mellan rondellerna i Hede och
Simhall finns ett stenkast från ishallen, för cykel kan du t.ex. köra ner mot Fjärås och sen Lygnern Runt om du vill ha lite kuperat eller söderut mot Varberg som är en populär sträcka för att ligga och mata på platta vägar. Mellan rondellerna i Hede och
Quote from Funbeat user on 31 July 2012, 22:01Varbergsvägen (söderut alltså) är ett logiskt och lätt tillgängligt alternativ från ishallen. Ett aningen naturskönare och mindre trist alternativ som ändå inte är så kuperat som runt Lygnern är att köra gåsevadholmsvägen mot fjärås.
vill du simma ute är
Varbergsvägen (söderut alltså) är ett logiskt och lätt tillgängligt alternativ från ishallen. Ett aningen naturskönare och mindre trist alternativ som ändå inte är så kuperat som runt Lygnern är att köra gåsevadholmsvägen mot fjärås.
vill du simma ute är
Quote from Funbeat user on 31 July 2012, 22:18Ubbhult är också trevligt som cykelutflykt.
Ubbhult är också trevligt som cykelutflykt.
Quote from Funbeat user on 1 August 2012, 18:42Låter kanon!! Tackar för tips! Kommer garanterat att provas! 🙂
Låter kanon!! Tackar för tips! Kommer garanterat att provas! 🙂