Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelCykel efterlyses
You need to log in to create posts and topics.

Hejsan!

Någon som har en cykel i Karlskogatrakten till utlånes/uthyres eller säljes? Ska ha den till att ta mig runt vättern, och gärna träna innan på.

Scott contessa skulle passa perfekt, men annan cykel som passar till tjej 164 cm lång blir också bra.

köp en... blocket el hos en handlare

Tack för tipset... men har redan tänkt på det.

Förstår inte riktigt syftet!?

En Scott Contessa eller liknande cykel som kostar 10.000 kr eller mer tror jag få vill låna ut "bara sådär" till någon att träna inför och sedan köra Vättern Runt på. Delar slits och det kan bli dyrt att byta ut komponenter.

Kollat denna?
http://happymtb.org/annonser/index.php?page=view&id=94458

happymtb och fredrikshof är bra köp/sälj-sajter för cykel.

Jag som är gammal seglare tänker på följande som förmodligen även gäller cyklister.

"Du kan få låna mitt hus, du kan få låna min bil, du kan få låna min fru! men du får inte låna min båt!! "

Nej jag skulle nog inte låna ut min cykel i första taget, inte ens den billigaste och äldsta racern. Däremot sälja den vidare till förmån för att kunna uppgradera. Båten tänker jag inte heller sätta i någon annans händer och mannen behåller jag också hels

Ja, jag är ingen cyklist, så vet inte hur de tänker. Det har i alla fall ordnat sig med cykel. Nu är bara nästa problem, att ta sig runt vättern.

Det är bara att trampa. 🙂

Ja, det är väl det. Tack för ert engagemang!