Quote from Guest on 9 November 2011, 11:26Saknar att kunna välja "Cykling-med hund".
Kan ju vara roligt om den finns med också tycker jag.
Går det att fixa? Någon som håller med?
Saknar att kunna välja "Cykling-med hund".
Kan ju vara roligt om den finns med också tycker jag.
Går det att fixa? Någon som håller med?
Quote from Funbeat user on 9 November 2011, 11:36Varning för workaround!
Lägg upp din hund som träningsutrustning. Jag vet en här som har sin flickvän som träningsutrustning... 😉
Varning för workaround!
Lägg upp din hund som träningsutrustning. Jag vet en här som har sin flickvän som träningsutrustning... 😉
Quote from Funbeat user on 9 November 2011, 11:42Jag gillar work-around:en men det beror lite på vad man vill ha denna nya träningsform till. Är man intresserad av en tio-i-topp-listan för alla som cyklar med sin hund, så hjälper den inte (väl?).
Vad hade du tänkt använda informationen till, Jonas?
Jag gillar work-around:en men det beror lite på vad man vill ha denna nya träningsform till. Är man intresserad av en tio-i-topp-listan för alla som cyklar med sin hund, så hjälper den inte (väl?).
Vad hade du tänkt använda informationen till, Jonas?
Quote from Funbeat user on 9 November 2011, 13:07Får sätta upp Lillan på cykel som träningsutrustning 😀
Får sätta upp Lillan på cykel som träningsutrustning 😀
Quote from Elias Engqvist on 9 November 2011, 13:13Kul idé. Man skulle också kunna sätta upp olika återkommande rundor som träningsredskap för att se hur mycket man sprungit på just den rundan 🙂
Kul idé. Man skulle också kunna sätta upp olika återkommande rundor som träningsredskap för att se hur mycket man sprungit på just den rundan 🙂
Quote from Funbeat user on 10 November 2011, 11:44Ja, vad menar jag?
Det finns ju olika saker att välja under kategori "cykel". typ barfota (?) mtb, bmx cykling med vagn..då borde det vell finnas en för hund också...eller?Vill bara ha det för att det är roligt, så slipper man skriva det i kommentar fä
Ja, vad menar jag?
Det finns ju olika saker att välja under kategori "cykel". typ barfota (?) mtb, bmx cykling med vagn..då borde det vell finnas en för hund också...eller?
Vill bara ha det för att det är roligt, så slipper man skriva det i kommentar fä
Quote from Funbeat user on 10 November 2011, 12:07Lite kategorier? Det finns alldeles för många kategorier.
Lite kategorier? Det finns alldeles för många kategorier.
Quote from Funbeat user on 10 November 2011, 12:32Ja. Som det är nu finns det oöverskådligt många kategorier, så är du inte ute efter mer än så, tycker jag att redskaps-workaround:en som Magnus H nämnde låter ypperligt! Lycka till! 🙂
Ja. Som det är nu finns det oöverskådligt många kategorier, så är du inte ute efter mer än så, tycker jag att redskaps-workaround:en som Magnus H nämnde låter ypperligt! Lycka till! 🙂
Quote from Funbeat user on 14 November 2011, 15:51Men om du har två hundar så kommer du behöva tre olika kategorier. En för cykling med hund 1. Och så cykling med hund 2. Slutligen även cykling med båda hundarna. Annars går de inte att jämföra på rätt sätt. Du kanske kan cykla snabbare med den ena hunden
Men om du har två hundar så kommer du behöva tre olika kategorier. En för cykling med hund 1. Och så cykling med hund 2. Slutligen även cykling med båda hundarna. Annars går de inte att jämföra på rätt sätt. Du kanske kan cykla snabbare med den ena hunden
Quote from Funbeat user on 21 November 2011, 12:53Det finns en träningsform som heter: Draghund-bike.
Det finns en träningsform som heter: Draghund-bike.