Quote from Guest on 26 March 2008, 22:41Cykelkunniga vänd er hit. Jag är i desperat behov av kunnig hjälp när det gäller val av cykel.
Jag har ingen egen racercykel och vill egentligen inte köpa en till cykel, men kan tänka mig en begagnad. Vad ska jag tänka på vid köp av cykel. Jag är ganska
Cykelkunniga vänd er hit. Jag är i desperat behov av kunnig hjälp när det gäller val av cykel.
Jag har ingen egen racercykel och vill egentligen inte köpa en till cykel, men kan tänka mig en begagnad. Vad ska jag tänka på vid köp av cykel. Jag är ganska
Quote from Funbeat user on 26 March 2008, 22:51Vad har du för cykel nu? Beskriv den här, så kan vi svara på om den kanske är lämplig som den är.
Vad har du för cykel nu? Beskriv den här, så kan vi svara på om den kanske är lämplig som den är.
Quote from Jan Lundquist on 27 March 2008, 09:41Jag cyklade tjejvättern på min gamla Peak citybike från Sportex och det gick utmärkt. Iaf rullade den lätt märkte jag i utförsbackarna. Hastigheten uppför eller i motvind kunde jag inte lasta cykeln för 😉
Jag cyklade tjejvättern på min gamla Peak citybike från Sportex och det gick utmärkt. Iaf rullade den lätt märkte jag i utförsbackarna. Hastigheten uppför eller i motvind kunde jag inte lasta cykeln för 😉
Quote from Camilla Höög on 27 March 2008, 12:59Ju bättre cykel man har desto bättre mår man under och efter loppet. Samma sak med hur mycket man tränat.
Ju bättre cykel man har desto bättre mår man under och efter loppet. Samma sak med hur mycket man tränat.
Quote from Jan Lundquist on 27 March 2008, 13:21Då var min cykel jättebra (L)
Då var min cykel jättebra (L)