Quote from Guest on 25 September 2010, 23:16läste om vind,magnet och viskositetskontrollerat motstånd. fastnade för v-tska och verkar ha funnit kurt kinetic som bra val eftersom att de inte läcker. är jag fel ute? ngn som provat alla varianter. eller gjort en annan bedömning ? tänkte försöka öka wa
läste om vind,magnet och viskositetskontrollerat motstånd. fastnade för v-tska och verkar ha funnit kurt kinetic som bra val eftersom att de inte läcker. är jag fel ute? ngn som provat alla varianter. eller gjort en annan bedömning ? tänkte försöka öka wa
Quote from Funbeat user on 25 September 2010, 23:26En trainer är kanon! Jag har en Tacx Flow, supernöjd.
En trainer är kanon! Jag har en Tacx Flow, supernöjd.
Quote from Funbeat user on 29 September 2010, 12:58Någon som har erfarenhet av TACX Satori? Funderar på att investera i en sådan vilken dag som helst nu.
Någon som har erfarenhet av TACX Satori? Funderar på att investera i en sådan vilken dag som helst nu.
Quote from Elias Engqvist on 29 September 2010, 14:28Jag har haft en sån och den fungerar nog oklanderligt men var lite väl enkel för min smak.
Jag har haft en sån och den fungerar nog oklanderligt men var lite väl enkel för min smak.
Quote from Lars Mörrby on 29 September 2010, 16:09Fredrik, lägg på lite pengar så att du får lite feedback på effekt mm. Har en Satori och skulle så här i efterhand ha valt en Flow...
Fredrik, lägg på lite pengar så att du får lite feedback på effekt mm. Har en Satori och skulle så här i efterhand ha valt en Flow...
Quote from Funbeat user on 29 September 2010, 16:55Effektmätare känns verkligen viktigt som kvitto på förbättring. Anledningen till att jag tittat på Kurt Kinetic /viskositetetskontrollerat motstånd är att det lär vara tystare och mer realistiskt. PÅ sådana trianers regleras motståndet automatiskt utan e
Effektmätare känns verkligen viktigt som kvitto på förbättring. Anledningen till att jag tittat på Kurt Kinetic /viskositetetskontrollerat motstånd är att det lär vara tystare och mer realistiskt. PÅ sådana trianers regleras motståndet automatiskt utan e
Quote from Funbeat user on 30 September 2010, 10:42Någon som testat biltemas trainer? Har för mig jag läst goda ord om den i andra trådar.
Någon som testat biltemas trainer? Har för mig jag läst goda ord om den i andra trådar.
Quote from Funbeat user on 30 September 2010, 15:21Jag har Biltemas trainer. Den gör sitt jobb men inte mer. Kan säkert betraktas som prisvärd, men den inspirerar ju inte till cykling direkt....
Jag har Biltemas trainer. Den gör sitt jobb men inte mer. Kan säkert betraktas som prisvärd, men den inspirerar ju inte till cykling direkt....
Quote from Funbeat user on 30 September 2010, 15:35Fredrik: Hur är den ljudnivåmässigt?
Fredrik: Hur är den ljudnivåmässigt?
Quote from Funbeat user on 30 September 2010, 16:06Hmm... Jag vill minnas att det går bra att kolla på film samtidigt utan att höja volymen enormt mycket. Men nu bor jag i hus och har trainern i biorummet i källaren, så för mig är inte ljudnivån något problem. Det finns säkert mycket tystare maskiner.
Hmm... Jag vill minnas att det går bra att kolla på film samtidigt utan att höja volymen enormt mycket. Men nu bor jag i hus och har trainern i biorummet i källaren, så för mig är inte ljudnivån något problem. Det finns säkert mycket tystare maskiner.