Quote from Guest on 18 September 2011, 19:51Saa kør vi!
Nu lyckades Sportspegeln ignorera att Juniorernas VM ingår i Cykel-VM.
Bra start. Tur att Bäckstedt ska hålla ordning på SVT:s kommentatorer
Saa kør vi!
Nu lyckades Sportspegeln ignorera att Juniorernas VM ingår i Cykel-VM.
Bra start. Tur att Bäckstedt ska hålla ordning på SVT:s kommentatorer
Quote from Johan Fylke on 18 September 2011, 20:01Vem kommenterar är det Fagerlind?
Vem kommenterar är det Fagerlind?
Quote from Funbeat user on 18 September 2011, 20:04Brännholm tror jag han heter.
Brännholm tror jag han heter.
Quote from Johan Fylke on 19 September 2011, 16:30okej.
får zappa lite när eurosport har reklam
okej.
får zappa lite när eurosport har reklam
Quote from Funbeat user on 19 September 2011, 18:57nån som vet om man kan få in ljudet från Eurosport eller SVT på nåt sätt till exempelvis mobilen.
Kommer vara på plats i Köpenhamn. Det kommer visserligen finnas flera platser med storbilds-TV, men att kunna få lite svenska kommentarer ibland skulle inte
nån som vet om man kan få in ljudet från Eurosport eller SVT på nåt sätt till exempelvis mobilen.
Kommer vara på plats i Köpenhamn. Det kommer visserligen finnas flera platser med storbilds-TV, men att kunna få lite svenska kommentarer ibland skulle inte
Quote from Funbeat user on 19 September 2011, 20:10Det hörs jättebra på Rådhusplatsen.
Det hörs jättebra på Rådhusplatsen.
Quote from Funbeat user on 19 September 2011, 20:19nu kommer jag bara vara där under linjeloppen ute i Naerum. Men det kanske är som du säger att det kommer gå bra att följa det, men är inte så himla bra på att greppa snabbtalad danska. Ska bli kul i alla fall.
nu kommer jag bara vara där under linjeloppen ute i Naerum. Men det kanske är som du säger att det kommer gå bra att följa det, men är inte så himla bra på att greppa snabbtalad danska. Ska bli kul i alla fall.
Quote from Funbeat user on 19 September 2011, 20:26De pratar engelska också så att ni utan språköra ska få en chans.
De pratar engelska också så att ni utan språköra ska få en chans.
Quote from Funbeat user on 19 September 2011, 20:36jomenvisst, jag tänkte mer på kommentatorerna.
fast det är klart, att snacka med folk funkar det också.....
jomenvisst, jag tänkte mer på kommentatorerna.
fast det är klart, att snacka med folk funkar det också.....
Quote from Funbeat user on 19 September 2011, 20:39Nu pratar en kommentator engelska och en annan danska. Bättre om de hade haft flamländska och danska med tanke på publiken.
Nu pratar en kommentator engelska och en annan danska. Bättre om de hade haft flamländska och danska med tanke på publiken.