Quote from Guest on 19 October 2011, 07:54Åker till New York nästa månad. Tacksam för tips på cykleaffärer värda ett besök, helst på Manhattan.
//RD
Åker till New York nästa månad. Tacksam för tips på cykleaffärer värda ett besök, helst på Manhattan.
//RD
Quote from Funbeat user on 19 October 2011, 08:04Google: bike shop manhattan
7 klockrena träffar
Google: bike shop manhattan
7 klockrena träffar
Quote from Funbeat user on 19 October 2011, 08:19Jodå, såg det men tänkte kanske få ner det till ett par, som jag hoppas hinna med.
Jodå, såg det men tänkte kanske få ner det till ett par, som jag hoppas hinna med.
Quote from Funbeat user on 20 October 2011, 19:50R & A Cycles, Brooklyn
R & A Cycles, Brooklyn
Quote from Funbeat user on 21 October 2011, 19:07R&A Cycles Brooklyn är bra. Vi tog taxi dit och promenerade tillbaks till Manhattan.
R&A Cycles Brooklyn är bra. Vi tog taxi dit och promenerade tillbaks till Manhattan.
Quote from Funbeat user on 23 October 2011, 20:31Prova BicycleHabit på Soho (nära Apple butik :-)). De har kunnig personal och bra grejer.
Paragon Sport på 19th Str är ett alternativ om du vet vad du är ute efter (ej kunniga och ganska långsamma, var min intryck).Lycka till.
Prova BicycleHabit på Soho (nära Apple butik :-)). De har kunnig personal och bra grejer.
Paragon Sport på 19th Str är ett alternativ om du vet vad du är ute efter (ej kunniga och ganska långsamma, var min intryck).
Lycka till.