Quote from Guest on 14 August 2010, 21:05Halloj!
Nån som känner till en bra cykelaffär i ovan nämnda kommuner?
Halloj!
Nån som känner till en bra cykelaffär i ovan nämnda kommuner?
Quote from Funbeat user on 14 August 2010, 21:15Cykelkraft i Täby, ligger vid McD i Hägernäs. Cykelhuset i Väsby, ligger vid Glädjens trafikplats. Dessa två är de jag kommer på i närområdet.
Båda är helt ok, bra bemötande de gånger jag handlat där. Kan dock inte bedöma deras cykelkunnande. Finns säker
Cykelkraft i Täby, ligger vid McD i Hägernäs. Cykelhuset i Väsby, ligger vid Glädjens trafikplats. Dessa två är de jag kommer på i närområdet.
Båda är helt ok, bra bemötande de gånger jag handlat där. Kan dock inte bedöma deras cykelkunnande. Finns säker
Quote from Funbeat user on 14 August 2010, 21:20Varning för cykelkraft!.
Drygare bemötande får man leta efter dessutom verkar de ha låg nivå på sitt kunnande.
Har handlat två gånger där och bor i princip granne med dem och köper mycket delar så jag är deras optimala kund men åker utan tvekan in till st
Varning för cykelkraft!.
Drygare bemötande får man leta efter dessutom verkar de ha låg nivå på sitt kunnande.
Har handlat två gånger där och bor i princip granne med dem och köper mycket delar så jag är deras optimala kund men åker utan tvekan in till st
Quote from Funbeat user on 14 August 2010, 21:49Hjelmgrens cykel och sport på skvadronvägen i Rotsunda/Sollentuna är out standing! (även om det inte är Täby/Vallentuna).
PS Jag har också fått ruttet bemötande av cykelkraft i Hägernäs. DS
Hjelmgrens cykel och sport på skvadronvägen i Rotsunda/Sollentuna är out standing! (även om det inte är Täby/Vallentuna).
PS Jag har också fått ruttet bemötande av cykelkraft i Hägernäs. DS
Quote from Funbeat user on 15 August 2010, 08:10Jag tycker att cykelhuset i Väsby är bra.
Jag tycker att cykelhuset i Väsby är bra.
Quote from Funbeat user on 15 August 2010, 08:24Tack för tipsen!
Tack för tipsen!
Quote from Funbeat user on 15 August 2010, 20:46+1 på Hjelmgrens cykelsport & fritid, Mathias Hjelmgren är en av de hjälpsammaste och trevligaste cykelhandlare jag stött på!
+1 på Hjelmgrens cykelsport & fritid, Mathias Hjelmgren är en av de hjälpsammaste och trevligaste cykelhandlare jag stött på!
Quote from Lars Ekegård on 15 August 2010, 21:05Slår ändå ett slag för Cykelkraft Täby/Hägernäs avfarten , som sagts tidigare kanske inte alla där är jätte kunninga alla gånger(säljer även moppar så alla kan kanske inte cyklar hela vägen) men med ett brett utbud och rätt bra priser på rätt mycket greje
Slår ändå ett slag för Cykelkraft Täby/Hägernäs avfarten , som sagts tidigare kanske inte alla där är jätte kunninga alla gånger(säljer även moppar så alla kan kanske inte cyklar hela vägen) men med ett brett utbud och rätt bra priser på rätt mycket greje
Quote from Funbeat user on 15 August 2010, 21:12Det finns en liten cykelaffär vid Hägernäs (Täby) som är bra med bra. Åk av vid Mc Donalds och åk under motorvägen och sväng höger vid bensinmacken. Lycka till!
Det finns en liten cykelaffär vid Hägernäs (Täby) som är bra med bra. Åk av vid Mc Donalds och åk under motorvägen och sväng höger vid bensinmacken. Lycka till!
Quote from Berit Bengtson on 16 August 2010, 09:05jesper tappert skrev:
> kan jag varmt rekommendera www.bikediskount.se
> snabba leveranser och grymma priser.Jag antar att du egentligen menade http://bike-discount.de ?
jesper tappert skrev:
> kan jag varmt rekommendera http://www.bikediskount.se
> snabba leveranser och grymma priser.
Jag antar att du egentligen menade http://bike-discount.de ?