Quote from Guest on 5 May 2008, 07:34Hej,
jag gick till min lokala cykelbutik (stockholm/hässleby)för att få min cykel servad.
Dom in den för att sedan när jag kom tillbaks säga att nej, vi jobbar inte med Campagnolo.
Finns det någon som har tips på en bra och trevlig cykelbutik som jobbar m
Hej,
jag gick till min lokala cykelbutik (stockholm/hässleby)för att få min cykel servad.
Dom in den för att sedan när jag kom tillbaks säga att nej, vi jobbar inte med Campagnolo.
Finns det någon som har tips på en bra och trevlig cykelbutik som jobbar m
Quote from Funbeat user on 5 May 2008, 07:44Cykel City och ev. Cykloteket.
CC, det självklara valet att köpa kedjepiska och avdragare hos.
Kassetter finns från 325 till 3600:- allt beroende på plånbok och cykel.På Parktools hemsida finns mektips eller på Sheldon Browns.
Köp lösa kedjelås till k
Cykel City och ev. Cykloteket.
CC, det självklara valet att köpa kedjepiska och avdragare hos.
Kassetter finns från 325 till 3600:- allt beroende på plånbok och cykel.
På Parktools hemsida finns mektips eller på Sheldon Browns.
Köp lösa kedjelås till k
Quote from Funbeat user on 5 May 2008, 11:23Vad var det jag sa!?
"Vi jobbar inte med Campagnolo..." Hur kan man säga så?
Jag jobbar inte gärna med Shimano. Får sådan jäkla eksem och klåda i händerna av det.
Vad var det jag sa!?
"Vi jobbar inte med Campagnolo..." Hur kan man säga så?
Jag jobbar inte gärna med Shimano. Får sådan jäkla eksem och klåda i händerna av det.
Quote from Funbeat user on 7 May 2008, 12:53Kolla med Cycling i korsningen Norrtullsgatan/Frejgatan. De både säljer och servar Campagnolo.
Kolla med Cycling i korsningen Norrtullsgatan/Frejgatan. De både säljer och servar Campagnolo.
Quote from Fredrik Närenfors on 7 May 2008, 21:29ECI
De gillar Italienskt och även då Campa naturligtvis.
ECI
De gillar Italienskt och även då Campa naturligtvis.
Quote from Funbeat user on 7 May 2008, 23:53Cycling inte minst för att killen som driver butiken är otroligt passionerad när det gäller cykling och cyklar...
Cycling inte minst för att killen som driver butiken är otroligt passionerad när det gäller cykling och cyklar...