Quote from Guest on 2 January 2012, 11:36Jag har i år fått upp ögonen för mtb. Denna säsongen har jag kört på min 15 år gamla helstela Crescent vilket gjort att kroppen har fått ta en del smällar med bl.a. tennisargbåge som följd. Detta har fått mig att känna sug efter heldämpat.
Jag spanar lit
Jag har i år fått upp ögonen för mtb. Denna säsongen har jag kört på min 15 år gamla helstela Crescent vilket gjort att kroppen har fått ta en del smällar med bl.a. tennisargbåge som följd. Detta har fått mig att känna sug efter heldämpat.
Jag spanar lit
Quote from Funbeat user on 2 January 2012, 11:46Jamis är ett rätt ovanligt märke i Sverige. Har du tur kanske det finns någon ägare här som råkar få ögonen på din fråga, men jag tror du har större chans att hitta någon med förstahandsinfo på happymtb.
Jamis är ett rätt ovanligt märke i Sverige. Har du tur kanske det finns någon ägare här som råkar få ögonen på din fråga, men jag tror du har större chans att hitta någon med förstahandsinfo på happymtb.
Quote from Funbeat user on 16 January 2012, 11:19Har nu provkört och bestämt mig för köp. Om jag kommer ihåg ska jag lämna ett ömdöme när jag har kört lite mer, ifall någon annan söker efter info om Jamis.
Lars
Har nu provkört och bestämt mig för köp. Om jag kommer ihåg ska jag lämna ett ömdöme när jag har kört lite mer, ifall någon annan söker efter info om Jamis.
Lars
Quote from Funbeat user on 16 January 2012, 21:13Jamis har funnits sen 1979
Jamis har funnits sen 1979
Quote from Funbeat user on 17 January 2012, 12:28Hvilke typ. Det finnes masse:
Dakar XCR 29 Pro Dakar XCR 29 Race Dakar XCR Rac Dakar XC Comp Dakar XC Sport Dakar Sixfifty B Pro Dakar Sixfifty B Comp Dakar XCT Pro Dakar XCT Race Dakar XCT Comp
Hvilke typ. Det finnes masse:
Dakar XCR 29 Pro Dakar XCR 29 Race Dakar XCR Rac Dakar XC Comp Dakar XC Sport Dakar Sixfifty B Pro Dakar Sixfifty B Comp Dakar XCT Pro Dakar XCT Race Dakar XCT Comp
Quote from Funbeat user on 17 January 2012, 14:01Dakar XC 26". Den har några år på nacken. Skulle tro att det är en av de billigaste modellerna.
Dakar XC 26". Den har några år på nacken. Skulle tro att det är en av de billigaste modellerna.