Quote from Guest on 20 September 2006, 09:36Hej! Jag önskar lite tips om cykelbyxor inför hösten. Temperaturområde 0* - +15*
De ska även tåla liite regn, med behöver inte vara helt regntäta.//Stefan
Hej! Jag önskar lite tips om cykelbyxor inför hösten. Temperaturområde 0* - +15*
De ska även tåla liite regn, med behöver inte vara helt regntäta.
//Stefan
Quote from mats1976@gmail.com on 20 September 2006, 09:46Hej! Bor du i Sthlm-området är det nog inga problem, här uppe i Ö-vik finns i princip inga kläder alls, åtminstone inte för tjejer. Var nere i Sthlm i somras och köpte brallor samt tillhörande löstagbara ben (smart köp) men kolla på nätet. Några tips!
htt
Hej! Bor du i Sthlm-området är det nog inga problem, här uppe i Ö-vik finns i princip inga kläder alls, åtminstone inte för tjejer. Var nere i Sthlm i somras och köpte brallor samt tillhörande löstagbara ben (smart köp) men kolla på nätet. Några tips!
htt
Quote from Fredrik Olsson on 20 September 2006, 18:25Var in på Cyklotekets butik i Stockholm igår. Trevlig och kunnig pesonal.
Köpte mig ett par byxor och en jacka av märket "Gore Bike Wear".Det gick att variera kroppstemperaturen på alla tänkbara sätt genom att göra om byxorna till shorts, jackan till
Var in på Cyklotekets butik i Stockholm igår. Trevlig och kunnig pesonal.
Köpte mig ett par byxor och en jacka av märket "Gore Bike Wear".
Det gick att variera kroppstemperaturen på alla tänkbara sätt genom att göra om byxorna till shorts, jackan till
Quote from mats1976@gmail.com on 20 September 2006, 18:49Jag måste försöka investera i någon jacka av något slag före Vätternrundan. För tillfället har jag något fladdrigt som inte direkt hjälper mig med fartvinden. Men visst var det beställt sol och vindstilla till Vätternrundan 2007? (jag hoppas det ingår i
Jag måste försöka investera i någon jacka av något slag före Vätternrundan. För tillfället har jag något fladdrigt som inte direkt hjälper mig med fartvinden. Men visst var det beställt sol och vindstilla till Vätternrundan 2007? (jag hoppas det ingår i
Quote from Fredrik Olsson on 20 September 2006, 19:27En hyffsad jacka kan ju vara bra till Vätternrundan då starten går ganska tidigt.
Jag ska vid något tillfälle testa och se hur mycket/lite plats den tar när man vikt ihop den. Det vore trevligt om den fick plats i en midre ryggsäck/camelback. 🙂
Alterna
En hyffsad jacka kan ju vara bra till Vätternrundan då starten går ganska tidigt.
Jag ska vid något tillfälle testa och se hur mycket/lite plats den tar när man vikt ihop den. Det vore trevligt om den fick plats i en midre ryggsäck/camelback. 🙂
Alterna
Quote from Anna Muhonen on 21 September 2006, 11:01Vid vätternrundan, och om man vet att det ska bli hyfsat väder, är ben och armvärmare ett kanonplagg att ha på sig......
Vid vätternrundan, och om man vet att det ska bli hyfsat väder, är ben och armvärmare ett kanonplagg att ha på sig......
Quote from Funbeat user on 29 September 2006, 10:50På vätternrundan räcker en kortärmad+en långärmad cykeltröja långt. Till det korta cykelbyxor och extra benöverdrag. Är det kallt/man startar på natten är en väst ovanpå syverän, tar liten plats ihopvikt. Den här klädseln fungerar bra även om det regnar l
På vätternrundan räcker en kortärmad+en långärmad cykeltröja långt. Till det korta cykelbyxor och extra benöverdrag. Är det kallt/man startar på natten är en väst ovanpå syverän, tar liten plats ihopvikt. Den här klädseln fungerar bra även om det regnar l
Quote from Funbeat user on 21 September 2007, 14:43Livar upp den här tråden 🙂
Jag funderar på långa varma/hyfsat varma cykelbyxor - är de till att ha ovanpå ett par korta med vaddering i eller brukar de ha egen oftast?
Funderar på ngt långt utan stoppning att cykla till jobbet i som inte flaxar och fas
Livar upp den här tråden 🙂
Jag funderar på långa varma/hyfsat varma cykelbyxor - är de till att ha ovanpå ett par korta med vaddering i eller brukar de ha egen oftast?
Funderar på ngt långt utan stoppning att cykla till jobbet i som inte flaxar och fas
Quote from Funbeat user on 11 March 2008, 16:25Hyfsat varma vinterbyxor är oftast utan stoppning, så man kan köra med ett par korta, vanliga under. Funkar bra tycker jag! Har ett par supervarma Pearl Izumi vinterbyxor som är fleeciga inuti och har ett Gore-aktigt vattenavstötande lager på framsidan -
Hyfsat varma vinterbyxor är oftast utan stoppning, så man kan köra med ett par korta, vanliga under. Funkar bra tycker jag! Har ett par supervarma Pearl Izumi vinterbyxor som är fleeciga inuti och har ett Gore-aktigt vattenavstötande lager på framsidan -
Quote from Funbeat user on 14 March 2008, 12:03Ah, titta ! tack!
Jag har ett par långa löpartajts från Craft, men ibland är det ju kallare ...Benlängd tycker jag är bekymmersamt, tycker inte jag har så långa ben, men köpt lite tajts på sista tiden såna man har som "vanliga kläder" och de är korta, d
Ah, titta ! tack!
Jag har ett par långa löpartajts från Craft, men ibland är det ju kallare ...
Benlängd tycker jag är bekymmersamt, tycker inte jag har så långa ben, men köpt lite tajts på sista tiden såna man har som "vanliga kläder" och de är korta, d