Quote from Guest on 24 January 2009, 17:04Gran Fondo (137 km), Medio Fondo (110 km).
http://www.cykelcity.se/1050
Ändrat datum från söndag 24/5 till lördag 23/5 enligt kommentar. /R
Gran Fondo (137 km), Medio Fondo (110 km).
Ändrat datum från söndag 24/5 till lördag 23/5 enligt kommentar. /R
Quote from Funbeat user on 24 January 2009, 17:14aber natürlich
aber natürlich
Quote from Funbeat user on 15 February 2009, 20:42Loppet går på lördagen den 23/5, inte den 24:de. Gissar att Cykelcity inte har uppdatera sin sida sen förra året. Allt enligt arrangören Eslövs CK
Loppet går på lördagen den 23/5, inte den 24:de. Gissar att Cykelcity inte har uppdatera sin sida sen förra året. Allt enligt arrangören Eslövs CK
Quote from Funbeat user on 15 February 2009, 23:26Jag har ändrat datumet nu.
Tackar för informationen.
Ni som redan har detta i era kalendrar, glöm inte ändra datum själva. Det görs ej automatiskt!
/R
Jag har ändrat datumet nu.
Tackar för informationen.
Ni som redan har detta i era kalendrar, glöm inte ändra datum själva. Det görs ej automatiskt!
/R
Quote from Funbeat user on 16 February 2009, 08:15Hej!
Jag överväger att köra detta lopp istället för Ringsjön runt som uppladdning inför Vättern. Vet dock inte "vilken nivå" som krävs/förväntas för fondot? Någon med erfarenhet som har lust att berätta lite? (har inte lust att på plats märka att jag är
Hej!
Jag överväger att köra detta lopp istället för Ringsjön runt som uppladdning inför Vättern. Vet dock inte "vilken nivå" som krävs/förväntas för fondot? Någon med erfarenhet som har lust att berätta lite? (har inte lust att på plats märka att jag är
Quote from Funbeat user on 16 February 2009, 10:33Det fina med Gran Fondo är ju att det är för alla! Proffs som motionär.
Det fina med Gran Fondo är ju att det är för alla! Proffs som motionär.
Quote from Funbeat user on 16 February 2009, 12:16Låter ju bra - vill dock inte köra i ensam majestät och märka att depåerna håller på att plockas ner när jag kommer förbi dem...
Räcker en ambitionsnivå på 25 km/h i rullsnitt (hoppas dock att det kan gå snabbare)Mvh Janne
Låter ju bra - vill dock inte köra i ensam majestät och märka att depåerna håller på att plockas ner när jag kommer förbi dem...
Räcker en ambitionsnivå på 25 km/h i rullsnitt (hoppas dock att det kan gå snabbare)
Mvh Janne
Quote from Funbeat user on 16 February 2009, 12:20Det är lugnt, många är trötta efter första backen mot Klåveröd och det kostar resten av rundan.
Det är lugnt, många är trötta efter första backen mot Klåveröd och det kostar resten av rundan.
Quote from j sollerman on 16 February 2009, 12:23finns säkert gamla resultatlistor du kan kolla?
finns säkert gamla resultatlistor du kan kolla?
Quote from Funbeat user on 16 February 2009, 13:56Jag letar listor!
Räknar kallt med att min kompaktsetup kommer att hjälpa i backarna 😉
Jag letar listor!
Räknar kallt med att min kompaktsetup kommer att hjälpa i backarna 😉