Quote from Guest on 6 March 2009, 23:05Hemsida: http://granfondo.lvg.nu/
Saxat från hemsan om distanser (som gällde 2008):
Gran Fondo, Längd 137 km, 1355 höjdmeter.
Medio Fondo, Längd 84 km, 895 höjdmeter.
Piccolo Fondo, Längd 62 km. En hel del höjdmeter.
Hemsida: http://granfondo.lvg.nu/
Saxat från hemsan om distanser (som gällde 2008):
Gran Fondo, Längd 137 km, 1355 höjdmeter.
Medio Fondo, Längd 84 km, 895 höjdmeter.
Piccolo Fondo, Längd 62 km. En hel del höjdmeter.
Quote from Funbeat user on 6 March 2009, 23:15Jag vill oxå!!!! Men jag får nog nöja mig med att stå och heja på er kära vänner för jag har nog inte kommit så långt i min rehab att jag kan delta, men när jag väl kommer tillbaka då jädrans kommer ni att ligga i för att hålla takten!
Jag vill oxå!!!! Men jag får nog nöja mig med att stå och heja på er kära vänner för jag har nog inte kommit så långt i min rehab att jag kan delta, men när jag väl kommer tillbaka då jädrans kommer ni att ligga i för att hålla takten!
Quote from Funbeat user on 9 March 2009, 14:43Dagen efter midnattsloppet i gbg. Same procedure as last year... 🙁
Dagen efter midnattsloppet i gbg. Same procedure as last year... 🙁
Quote from ellen olsson on 9 March 2009, 17:55Antingen så prioriterar du eller också dubblerar du. Vad är problemet? 🙂
Antingen så prioriterar du eller också dubblerar du. Vad är problemet? 🙂
Quote from Funbeat user on 10 March 2009, 08:44Sant :-).
Samt: tillökning preliminärt i början av augusti, så det hela kanske är ett icke-problem. För min del iaf. Finns förmodligen annat som har högre prio... 😉
Sant :-).
Samt: tillökning preliminärt i början av augusti, så det hela kanske är ett icke-problem. För min del iaf. Finns förmodligen annat som har högre prio... 😉
Quote from Funbeat user on 25 June 2009, 12:20Hej på er! Tycker detta loppet är en verklig utmaning, den långa banan kombinerar ju ihop sträckor som var för sig är jobbiga till en sträckning. Jag avstår iallafall midnattsloppet för att vara helfräsch till söndagens cykellopp.
Hej på er! Tycker detta loppet är en verklig utmaning, den långa banan kombinerar ju ihop sträckor som var för sig är jobbiga till en sträckning. Jag avstår iallafall midnattsloppet för att vara helfräsch till söndagens cykellopp.
Quote from Funbeat user on 25 June 2009, 15:47Klokt att avstå löpning till fördel för cykling. Det är alltid rätt ;).
Själv klurar jag på Piccolo eftersom rehaben har gått så bra hittills men vi får se. Allt blir inte alltid som man tänkt sig.
Klokt att avstå löpning till fördel för cykling. Det är alltid rätt ;).
Själv klurar jag på Piccolo eftersom rehaben har gått så bra hittills men vi får se. Allt blir inte alltid som man tänkt sig.
Quote from Funbeat user on 28 June 2009, 13:57Hej igen! Ja, Ann-mari, det är ju viktigt lyssna på kroppen också funkar den så går det ju bra men nya skador vill men ju inte dra på sig för att man så gärna vill köra ett lopp. Hoppas du blir bra och kan vara med på någon av sträckorna. Jag gillar ju cy
Hej igen! Ja, Ann-mari, det är ju viktigt lyssna på kroppen också funkar den så går det ju bra men nya skador vill men ju inte dra på sig för att man så gärna vill köra ett lopp. Hoppas du blir bra och kan vara med på någon av sträckorna. Jag gillar ju cy
Quote from Funbeat user on 26 July 2009, 20:59Hej
Söndagen den 8 Aug så tänkte jag ta mig en Medio-fondo runda(smygträna lite) ;)......nån som är sugen att hänga på?
Maila mig vid intresse, så kan vi ju försöka få ihop en tid som passar så många som möjligt.Ha det underbart
// Markus Elgstrand
Hej
Söndagen den 8 Aug så tänkte jag ta mig en Medio-fondo runda(smygträna lite) ;)......nån som är sugen att hänga på?
Maila mig vid intresse, så kan vi ju försöka få ihop en tid som passar så många som möjligt.
Ha det underbart
// Markus Elgstrand
Quote from Funbeat user on 19 August 2009, 11:50Laddade :D?
Laddade :D?