Quote from Guest on 5 November 2007, 16:39Under VR-07 hände nått festligt, när jag rullade sakta över pipmattan i Hjo så fick min VDO MC1.0+ fullständigt spelet.
Den låste sig på 94 km/h, provade den ena efter det andra men den var låst på 94km/h.
Efter att ha kastat i mej lasagne och en kopp jav
Under VR-07 hände nått festligt, när jag rullade sakta över pipmattan i Hjo så fick min VDO MC1.0+ fullständigt spelet.
Den låste sig på 94 km/h, provade den ena efter det andra men den var låst på 94km/h.
Efter att ha kastat i mej lasagne och en kopp jav
Quote from Mattias Johansson on 5 November 2007, 16:49>Enligt VDO:n så var VR 365 km, ganska hyfsat på 10h32min!!!
Hmm. Har du kalibrerat eller flippade även sträckan vid pipmattan? Jag cyklade i o f inte 2007 om de gjort någon ny bansträckning men 2006 fick jag rundan till 300,4 km.
>Enligt VDO:n så var VR 365 km, ganska hyfsat på 10h32min!!!
Hmm. Har du kalibrerat eller flippade även sträckan vid pipmattan? Jag cyklade i o f inte 2007 om de gjort någon ny bansträckning men 2006 fick jag rundan till 300,4 km.
Quote from Funbeat user on 5 November 2007, 18:10Eftersom hastigheten låste sig så tickade ju även sträckan på, man kommer ju ett gott stycke om man gör 94 km/h i ca 10 min som det tog vid Hjo och de minuter det tog vid målet.
Eftersom hastigheten låste sig så tickade ju även sträckan på, man kommer ju ett gott stycke om man gör 94 km/h i ca 10 min som det tog vid Hjo och de minuter det tog vid målet.
Quote from Funbeat user on 8 November 2007, 21:06Brukar vara lite störningar vid kraftfält, slår olika på olika klockor/mätare...
Min polar får knäppen vid pendeltåg och kraftledningar, min sigma får problem vid kraftledningar och när nån annan med mätare åker bredvid o.s.v
Så kan vara att deras matta
Brukar vara lite störningar vid kraftfält, slår olika på olika klockor/mätare...
Min polar får knäppen vid pendeltåg och kraftledningar, min sigma får problem vid kraftledningar och när nån annan med mätare åker bredvid o.s.v
Så kan vara att deras matta