Quote from Guest on 2 July 2013, 20:40hej, behöver en billig trådlös cykeldator till min nya Kuota cykel. Cykeln har Mavic Cosmic SL hjul så magneten måste passa ekrarnas bredd......har kollat runt på nätet men det är dålig info. Eller är jag helt fel ute i mina funderingar, kanske dom flesta
hej, behöver en billig trådlös cykeldator till min nya Kuota cykel. Cykeln har Mavic Cosmic SL hjul så magneten måste passa ekrarnas bredd......har kollat runt på nätet men det är dålig info. Eller är jag helt fel ute i mina funderingar, kanske dom flesta
Quote from Funbeat user on 2 July 2013, 20:50Till min Edge 500 följde det med en slags standardmagnet som monterades utan problem. Magneten till min gamla Polar CS400 funkade också. På de olika magneter jag stött på genom åren tycker jag det varit utrymme för bredare ekrar. Sen är det ju bara en mag
Till min Edge 500 följde det med en slags standardmagnet som monterades utan problem. Magneten till min gamla Polar CS400 funkade också. På de olika magneter jag stött på genom åren tycker jag det varit utrymme för bredare ekrar. Sen är det ju bara en mag
Quote from Berit Bengtson on 2 July 2013, 21:06Det finns små starka magneter som går att limma direkt på ekern.
För den som är orolig över en standardmagnets vikt o turbulens,
säljer Tune en jätteliten, men superstark, magnet
BILD:http://r2-bike.com/bilder/produkte/gross/TUNE-Speichenmagnet-Pulsar.j
Det finns små starka magneter som går att limma direkt på ekern.
För den som är orolig över en standardmagnets vikt o turbulens,
säljer Tune en jätteliten, men superstark, magnet
BILD:http://r2-bike.com/bilder/produkte/gross/TUNE-Speichenmagnet-Pulsar.j
Quote from Funbeat user on 3 July 2013, 08:33Om du bara är ute efter fart och distansmätning så har Clas Ohlsson en för ett par hundralappar.
Annars tycker jag Polar CS100 funkar hyfsat om man vill ha puls också.
Om du bara är ute efter fart och distansmätning så har Clas Ohlsson en för ett par hundralappar.
Annars tycker jag Polar CS100 funkar hyfsat om man vill ha puls också.