Quote from Guest on 2 September 2009, 06:20Nån som testat om Forerunner 310XT passar i cykelfästet som är avsett för FR 405? Jag gissar att det kan finnas flera variabler som kan skilja som armbandets bredd och boettens storlek.
BILD:www.mamut.net/navicar/010-11029-00.jpg
Jag hittar ingen inform
Nån som testat om Forerunner 310XT passar i cykelfästet som är avsett för FR 405? Jag gissar att det kan finnas flera variabler som kan skilja som armbandets bredd och boettens storlek.
BILD:www.mamut.net/navicar/010-11029-00.jpg
Jag hittar ingen inform
Quote from Funbeat user on 2 September 2009, 06:30Ingen aning. Jag har ett sådant här och det fanns med i paketet.
http://www.polarpuls.com/sv/produkter/accessoarer/CS_twistlock
Ingen aning. Jag har ett sådant här och det fanns med i paketet.
http://www.polarpuls.com/sv/produkter/accessoarer/CS_twistlock
Quote from Funbeat user on 2 September 2009, 08:43Har själv en 305:a med detta fäste och den sitter som gjutet. när jag köpte fästet så sa dom att det är en universalfäste till Garmin. Kolla med din lokala cykelhandlare.
/R
Har själv en 305:a med detta fäste och den sitter som gjutet. när jag köpte fästet så sa dom att det är en universalfäste till Garmin. Kolla med din lokala cykelhandlare.
/R
Quote from Funbeat user on 2 September 2009, 09:00Halvmeter MTB-slang lindad runt styret funkar utmärkt för 305:an!
Kostnad: tja, ingen...
Halvmeter MTB-slang lindad runt styret funkar utmärkt för 305:an!
Kostnad: tja, ingen...
Quote from Funbeat user on 2 September 2009, 09:37Stilpoäng!!?
Stilpoäng!!?
Quote from Funbeat user on 2 September 2009, 10:28Smällar man får ta...
Smällar man får ta...
Quote from Funbeat user on 2 September 2009, 10:49Har man en Garmin 310 på cykel så har man antingen skaffat en onödigt dyr cykeldator, eller så planerar man att springa också. Och det är måååånga cykel-stilpoäng som ryker om man är cyklist som också springer.
Har man en Garmin 310 på cykel så har man antingen skaffat en onödigt dyr cykeldator, eller så planerar man att springa också. Och det är måååånga cykel-stilpoäng som ryker om man är cyklist som också springer.
Quote from Funbeat user on 2 September 2009, 12:37Jag saknar helt cykelstilpoäng så det kan jag leva med. Jag har väl inte ens uppnått nybörjarstatus som MTB-cyklist, men en cykel är beställd och borde finnas hemma i nästa vecka.
Naturligtvis köpte jag min 310 för att springa med men tillsammans med en
Jag saknar helt cykelstilpoäng så det kan jag leva med. Jag har väl inte ens uppnått nybörjarstatus som MTB-cyklist, men en cykel är beställd och borde finnas hemma i nästa vecka.
Naturligtvis köpte jag min 310 för att springa med men tillsammans med en
Quote from Funbeat user on 2 September 2009, 13:51Dyra saker är roliga saker, de e bara så!
Dyra saker är roliga saker, de e bara så!
Quote from Funbeat user on 2 September 2009, 20:44Garmin support tycks inte anse att det är ett universalfäste utan svarar så här:
"Du kan tyvärr inte använda cykelfästet från en Forerunner 405 till en Forerunne 310XT då de ser helt olika ut."
Egentligen tror jag mer på Rogers cykelhandlare men om Garm
Garmin support tycks inte anse att det är ett universalfäste utan svarar så här:
"Du kan tyvärr inte använda cykelfästet från en Forerunner 405 till en Forerunne 310XT då de ser helt olika ut."
Egentligen tror jag mer på Rogers cykelhandlare men om Garm