Quote from Guest on 2 December 2009, 22:05Tips på bra dvd filmer och var man kan köpa dom skulle vara tacksamt.Både spelfilmer och dokumentär.Har kollat runt lite men är osäker på formatet när man handlar i usa t ex.
Tips på bra dvd filmer och var man kan köpa dom skulle vara tacksamt.Både spelfilmer och dokumentär.Har kollat runt lite men är osäker på formatet när man handlar i usa t ex.
Quote from Funbeat user on 2 December 2009, 22:15Jag bloggade lite om cykelfilmer för nåt år sen: http://bigmollo.blogspot.com/2007/01/filmer-fr-vintermrkret.html
De filmerna köpte jag genom ebay. Sen dess har jag köpt några till och kan rekomendera Road to paris roubaix, 24 hour solo, och Road to paris
Jag bloggade lite om cykelfilmer för nåt år sen: http://bigmollo.blogspot.com/2007/01/filmer-fr-vintermrkret.html
De filmerna köpte jag genom ebay. Sen dess har jag köpt några till och kan rekomendera Road to paris roubaix, 24 hour solo, och Road to paris
Quote from Funbeat user on 2 December 2009, 22:42hittar en del bra på amazon,tack för svar förresten..men blir lite snurrig här då jag inte har koll på det här med regioner på dvd.amazon uppmanar mej att kolla?
hittar en del bra på amazon,tack för svar förresten..men blir lite snurrig här då jag inte har koll på det här med regioner på dvd.amazon uppmanar mej att kolla?
Quote from Funbeat user on 2 December 2009, 22:47Har du en regionsfri spelare är det sällan problem. Annars kör du bara via datorn så löser det sig per automatik, har du LCD TV kopplar du RBG kabeln till TVn bara så är saken biff/bättre.
Får du problem att köra det i wmf laddar du hem k-lite codec elle
Har du en regionsfri spelare är det sällan problem. Annars kör du bara via datorn så löser det sig per automatik, har du LCD TV kopplar du RBG kabeln till TVn bara så är saken biff/bättre.
Får du problem att köra det i wmf laddar du hem k-lite codec elle
Quote from Funbeat user on 5 December 2009, 14:44Ok blev A Sunday in Hell från World Cycling Productions inc.Börjar lite lätt med en film,mest för att se så det funkar,både med format o deras butik,fanns mer smått o tt där.
Ok blev A Sunday in Hell från World Cycling Productions inc.Börjar lite lätt med en film,mest för att se så det funkar,både med format o deras butik,fanns mer smått o tt där.