Quote from Guest on 17 September 2009, 20:03Undrar om det finns nån här som kan rekommendera en bra och vindtät jacka nu inför den annalkande hösten?
Undrar om det finns nån här som kan rekommendera en bra och vindtät jacka nu inför den annalkande hösten?
Quote from Funbeat user on 17 September 2009, 20:13http://www.cykelcity.se/1729
Quote from Funbeat user on 17 September 2009, 20:23En RE-jacka med windstoper.
En RE-jacka med windstoper.
Quote from Funbeat user on 17 September 2009, 21:04Ja sen var det ju det här med storlekar...
Är själv 193 cm lång så xl brukar vara min storlek men när det gäller cykelkläder så verkar det inte riktigt stämma.
Vet nån hur RE är i sina storlekar?
Såg även en CASTELLI ESPRESSO till bra pris, fanns i XL.
Ja sen var det ju det här med storlekar...
Är själv 193 cm lång så xl brukar vara min storlek men när det gäller cykelkläder så verkar det inte riktigt stämma.
Vet nån hur RE är i sina storlekar?
Såg även en CASTELLI ESPRESSO till bra pris, fanns i XL.
Quote from Funbeat user on 17 September 2009, 21:07Bäckstedt är 193 cm om det kan hjälpa.
Du bör prova och se hur "märket" är i storlekar men sedan tillverkar de inte alla sina produkter i samma fabriker.
Bäckstedt är 193 cm om det kan hjälpa.
Du bör prova och se hur "märket" är i storlekar men sedan tillverkar de inte alla sina produkter i samma fabriker.
Quote from Funbeat user on 17 September 2009, 21:20Jag har en re Alp-X Jacket och är 189 cm och har en XL men en large hade nog varit ett bättre val så jag tycker nog att dom är ganska stora i storlekarna
Jag har en re Alp-X Jacket och är 189 cm och har en XL men en large hade nog varit ett bättre val så jag tycker nog att dom är ganska stora i storlekarna
Quote from Funbeat user on 17 September 2009, 21:52www.trimtex.se
Deras Elit Softshell jacka är ljuvlig. (t+)
Deras Elit Softshell jacka är ljuvlig. (t+)
Quote from Funbeat user on 17 September 2009, 22:06ASSOS Intermediate Evo.
https://www.cyclecomponents.com/1/sv/artiklar/mountainbike/personlig-utrustning/trojor/herr-5/lang-arm/assos-intermediate-evo-troja-svart.htmlJag föredrar den kompletterad med ullunderställ istället för en tjockare höstjacka. Dra
ASSOS Intermediate Evo.
https://www.cyclecomponents.com/1/sv/artiklar/mountainbike/personlig-utrustning/trojor/herr-5/lang-arm/assos-intermediate-evo-troja-svart.html
Jag föredrar den kompletterad med ullunderställ istället för en tjockare höstjacka. Dra
Quote from Funbeat user on 17 September 2009, 22:24Jag beställde en Castelli Solo för 950, lite grisen i säcken men man blir ju inte ruinerad om den inte uppfyller förväntningarna. Nu återstår bara att se hur pass väl uppdaterade lagerlistorna är på cykelcity... Väntar med spänning!
Jag beställde en Castelli Solo för 950, lite grisen i säcken men man blir ju inte ruinerad om den inte uppfyller förväntningarna. Nu återstår bara att se hur pass väl uppdaterade lagerlistorna är på cykelcity... Väntar med spänning!
Quote from Funbeat user on 17 September 2009, 22:40Hade jag vart dig så hade jag skickat tillbaka Castelli solo jackan.
Det är bara en tunn vindjacka i ett lager. Den är lång i armarna och kort i kroppen.
Lägg till några hundralappar och få nåt lite mer användbart som t.ex. assos intermidiate.
Hade jag vart dig så hade jag skickat tillbaka Castelli solo jackan.
Det är bara en tunn vindjacka i ett lager. Den är lång i armarna och kort i kroppen.
Lägg till några hundralappar och få nåt lite mer användbart som t.ex. assos intermidiate.