Quote from Guest on 8 August 2013, 04:48Hej.
Funderar på att skaffa ett par cykelbyxor/Bibs.
Problemet är att jag är ganska överviktig. Har ett midjemått runt 120cm.
Svårt att hitta några byxor som har detta mått eller är dom så pass töjbara så det går att få på ändå?Tänkte att det kunde va b
Hej.
Funderar på att skaffa ett par cykelbyxor/Bibs.
Problemet är att jag är ganska överviktig. Har ett midjemått runt 120cm.
Svårt att hitta några byxor som har detta mått eller är dom så pass töjbara så det går att få på ändå?
Tänkte att det kunde va b
Quote from Funbeat user on 8 August 2013, 04:58Bobshop.de kolla in där
Bobshop.de kolla in där
Quote from Funbeat user on 8 August 2013, 09:42Misstänker att du inte är ensam om detta behov, tycker mig minnas att jag har sett 8XL, alltså XXXXXXXXL, som storlek för cykelbyxor.
Misstänker att du inte är ensam om detta behov, tycker mig minnas att jag har sett 8XL, alltså XXXXXXXXL, som storlek för cykelbyxor.
Quote from Funbeat user on 8 August 2013, 13:47Har ett midjemått på runt 130 och använder ett par cykelbyxor från Craft st XXL.
Har ett midjemått på runt 130 och använder ett par cykelbyxor från Craft st XXL.
Quote from Funbeat user on 8 August 2013, 13:58Dina Craft är det cykelbyxor med hängslen?
Dina Craft är det cykelbyxor med hängslen?
Quote from Funbeat user on 8 August 2013, 14:00Ja
Ja
Quote from Funbeat user on 8 August 2013, 14:18Tackar för tipset. Man får helt enkelt åka och testa lite.
Tackar för tipset. Man får helt enkelt åka och testa lite.
Quote from Funbeat user on 8 August 2013, 18:44Jag skulle tro att vilka xl ev. xxl Bib som helst skulle pass i omfång.
Vänligen
P.
Jag skulle tro att vilka xl ev. xxl Bib som helst skulle pass i omfång.
Vänligen
P.
Quote from Funbeat user on 9 August 2013, 19:30Alltså cykelbyxor är mycket töjbara, samt ska sitta mycket mer tajt än vad man kanske är van vid. Har själv stl 32 i vanliga byssor men kör med stl Small i cykel.
Alltså cykelbyxor är mycket töjbara, samt ska sitta mycket mer tajt än vad man kanske är van vid. Har själv stl 32 i vanliga byssor men kör med stl Small i cykel.