Quote from Guest on 10 May 2010, 22:52Tja,
Är färsk på cykling och på jakt efter en schysst cykelklubb i Malmö som kan förgylla min träning inför VR! Jag har kollat runt lite och det verkar finnas två större klubbar; CK Ringen och Cyklisten, nu vill jag veta av er som provat eller är medlemm
Tja,
Är färsk på cykling och på jakt efter en schysst cykelklubb i Malmö som kan förgylla min träning inför VR! Jag har kollat runt lite och det verkar finnas två större klubbar; CK Ringen och Cyklisten, nu vill jag veta av er som provat eller är medlemm
Quote from Funbeat user on 10 May 2010, 23:02Ska du träna cykling så är det en klubb du ska gå med i. Jag har bara lite erfarenhet av Cyklisten och de är trevliga. CK Ringen har kanske någon annan erfarenhet av?
Team Soldes onsdagsspurter kan väl vara kul att delta i någon gång, mest för att träffa
Ska du träna cykling så är det en klubb du ska gå med i. Jag har bara lite erfarenhet av Cyklisten och de är trevliga. CK Ringen har kanske någon annan erfarenhet av?
Team Soldes onsdagsspurter kan väl vara kul att delta i någon gång, mest för att träffa
Quote from Funbeat user on 10 May 2010, 23:10Jag kör i Ringen. Vi har det så att det bara är att komma och testa en eller ett par ggr innan man blir medlem. Utgångspunkt från klubblokalen på Augustenborgsgatan 21. Vi kör 17:45 på tisdagar och torsdagar. Vi kör även 10:00 på helger om det inte är täv
Jag kör i Ringen. Vi har det så att det bara är att komma och testa en eller ett par ggr innan man blir medlem. Utgångspunkt från klubblokalen på Augustenborgsgatan 21. Vi kör 17:45 på tisdagar och torsdagar. Vi kör även 10:00 på helger om det inte är täv
Quote from Funbeat user on 11 May 2010, 11:32Jag har som Linus - lite erfarenhet av Cyklisten.
Tycker dom är trevliga och tog bra hand om mig. Dom kör den klassiska principen med tre träningsgrupper utifrån tempo.
Träning tisdag o torsdag samt varje (söndag?) körs ett längre pass.
Jag har som Linus - lite erfarenhet av Cyklisten.
Tycker dom är trevliga och tog bra hand om mig. Dom kör den klassiska principen med tre träningsgrupper utifrån tempo.
Träning tisdag o torsdag samt varje (söndag?) körs ett längre pass.
Quote from Funbeat user on 20 May 2010, 14:04Jag har precis gått med i Klubben Cyklisten (http://www.klubbencyklisten.se/). Har en kollega som är med där och tycker det är bra. Finns 3 olika träningsgrupper beroende på vilken fart man kan köra.
Jag har precis gått med i Klubben Cyklisten (http://www.klubbencyklisten.se/). Har en kollega som är med där och tycker det är bra. Finns 3 olika träningsgrupper beroende på vilken fart man kan köra.