Quote from Guest on 2 April 2008, 10:23Hej!
Hoppas någon har ett tips för min kollegas hund.
Hunden är 50 cm lång, 30 cm hög, 10 kg. Vanliga cykelkorgar fungerar inte och vi har letat och letat på nätet. Var får man tag i en stabil box? Typ i plast??
Hej!
Hoppas någon har ett tips för min kollegas hund.
Hunden är 50 cm lång, 30 cm hög, 10 kg. Vanliga cykelkorgar fungerar inte och vi har letat och letat på nätet. Var får man tag i en stabil box? Typ i plast??
Quote from Funbeat user on 2 April 2008, 10:33Har inte Joppe fyra ben att springa med?
Har inte Joppe fyra ben att springa med?
Quote from Funbeat user on 2 April 2008, 10:40😉 o matte har två!
Skämt o sido, vovven kan inte springa flera mil!
😉 o matte har två!
Skämt o sido, vovven kan inte springa flera mil!
Quote from Funbeat user on 2 April 2008, 10:44Har mycket svårt att tänka mig att Joppe sitter still i korgen i flera mil utan att vilja titta närmare på kaniner, rådjur, älgar eller vargar.
Möjligtvis en Newfoundland fixar det.
Har mycket svårt att tänka mig att Joppe sitter still i korgen i flera mil utan att vilja titta närmare på kaniner, rådjur, älgar eller vargar.
Möjligtvis en Newfoundland fixar det.
Quote from Funbeat user on 2 April 2008, 10:48Hon älskar att sitta i cykelkorg men den har blivit för
liten nu när hon har blivit en halv meter låååååång.
Älg finns det i södra Skåne i form av en bronsstaty och vargar
en o annan hungrig mansvarg finns här väl möjligen.
Hon älskar att sitta i cykelkorg men den har blivit för
liten nu när hon har blivit en halv meter låååååång.
Älg finns det i södra Skåne i form av en bronsstaty och vargar
en o annan hungrig mansvarg finns här väl möjligen.
Quote from Funbeat user on 2 April 2008, 10:48Det är bra att ni har funnit varandra. Så kan ni fortsätta diskussionen.
Det är bra att ni har funnit varandra. Så kan ni fortsätta diskussionen.
Quote from Mattias Johansson on 2 April 2008, 10:54Är en cykelvagn typ denna ointressant?
BILD:www.biltema.se/Archive/Product_images/27/Large/27-177_l.jpg
Är en cykelvagn typ denna ointressant?
BILD:www.biltema.se/Archive/Product_images/27/Large/27-177_l.jpg
Quote from Funbeat user on 2 April 2008, 10:57Jag har varit Vargunge innan jag blev Scout.
Jag har varit Vargunge innan jag blev Scout.
Quote from j sollerman on 2 April 2008, 11:16fanns de inte någon vang för hundar i senaste nummret av cykla?
fanns de inte någon vang för hundar i senaste nummret av cykla?
Quote from Jan Lundquist on 2 April 2008, 12:15Vad har hon för cykel?
Jag cyklar med min hund i cykelkorg men hon väger ju bara 3 kg så för mig är det inget bekymmer. Jag tror att det i din väns fall vore tryggare att ha vovven på pakethållaren.
Vad har hon för cykel?
Jag cyklar med min hund i cykelkorg men hon väger ju bara 3 kg så för mig är det inget bekymmer. Jag tror att det i din väns fall vore tryggare att ha vovven på pakethållaren.