Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelCykelkvällar på Järvafältet
You need to log in to create posts and topics.

Jag har under lite mer än ett års tid sammankallt till "pannlamps-löpning" vid Bögs Gård i Sollentuna (Järvafältet) varannan tisdag. Tillsammans blir det roligare att trotsa mörkret.

Nu är det dags att upprepa succén på cykel! Tisdag 30/10 klockan 18.30

Kul! Kan inte tisdagar men bra initiativ. Om man är intresserad av MTB kring järva så gå in på

https://groups.google.com/forum/?fromgroups&hl=sv#!pendingmember/styrfart/apply

och regga er.

Jag tentar på tisdag, men om det blir fler tillfällen så hänger jag gärna på.

Kommer det här att bli nåt återkommande och vad är det för ungefärlig rutt? Kommer det att vara på de stora "bilvägarna" i området eller single tracks? Ungefärlig tidsåtgång? Hårdkörning eller social körning?

Jonas, än så länge står detta skrivet i stjärnorna 😉 Det beror på vilka som kommer och vad de personerna känner för. Det bästa är att dyka upp och vara med och påverka!

När det gäller löpningen så har vi alltid börjat passet med ett litet "rådslag" där

Det låter kul, var ju med och joggade under förra vintern så nu ska jag försöka hinna dyka upp på tisdag.

Edit: Jag kommer, hoppas fler gör detta!

Låter skoj, får haka på nästa vecka eller tillfälle om det nu kommer fler. Missade helt sist.

Kommer kallelse för varje planerad körtid att postas i denna tråd, eller hur är det tänkt att fungera rent "mekaniskt"? Är samlingspunkten Bögs gård (precis som den var för löpningen) ?