Quote from Guest on 2 October 2013, 07:25För två år sedan bröt man sig in i källaren och snodde min racer.
Idag tog någon sig in i ett låst cykelrum på jobbet (Sthlm vid Sheraton), och tog min trogna pendlarhoj. Svartgrå Cyclepro Sprint, med Fulcrum racing 5 hjul och Selle Italia sadel. Ganska
För två år sedan bröt man sig in i källaren och snodde min racer.
Idag tog någon sig in i ett låst cykelrum på jobbet (Sthlm vid Sheraton), och tog min trogna pendlarhoj. Svartgrå Cyclepro Sprint, med Fulcrum racing 5 hjul och Selle Italia sadel. Ganska
Quote from Funbeat user on 2 October 2013, 07:35Mycket tråkigt när det händer. Beklagar.
Mycket tråkigt när det händer. Beklagar.
Quote from Camilla Höög on 2 October 2013, 09:25Sånt är trist.
En sak jag alltid undrar när någon får sin cykel stulen är hur den var fastlåst. Var den fastlåst i något fast föremål och i så fall hur lyckades de få loss cykeln? Var var den svaga punkten i fastlåsningen?
Om den inte var fastlåst i någo
Sånt är trist.
En sak jag alltid undrar när någon får sin cykel stulen är hur den var fastlåst. Var den fastlåst i något fast föremål och i så fall hur lyckades de få loss cykeln? Var var den svaga punkten i fastlåsningen?
Om den inte var fastlåst i någo
Quote from Funbeat user on 2 October 2013, 09:32Det stjäls c:a 60 000 cyklar årligen. Polisen bryr sig inte och eventuella straff är obefintliga.
Det stjäls c:a 60 000 cyklar årligen. Polisen bryr sig inte och eventuella straff är obefintliga.
Quote from Lena O on 2 October 2013, 22:29min pendlarhoj blev stulen mitt på dagen utanför Resecentrumet i Norrköping igår. Suck!
min pendlarhoj blev stulen mitt på dagen utanför Resecentrumet i Norrköping igår. Suck!
Quote from Funbeat user on 3 October 2013, 09:33Tråkigt Gazzah!
Inte heller vi i Norrköping är förskonade 🙁
Tråkigt Gazzah!
Inte heller vi i Norrköping är förskonade 🙁
Quote from Funbeat user on 3 October 2013, 09:51Enda gången jag fått cykeln stulen var just vid Resecentrum i Norrköping (uppklippt kabellås, jag skulle bara vara borta en kort stund). Ett framhjul blev jag av med inne i ett trapphus i Norrköping. Några år i Stockholm har jag klarat mig utan tillbud.
Enda gången jag fått cykeln stulen var just vid Resecentrum i Norrköping (uppklippt kabellås, jag skulle bara vara borta en kort stund). Ett framhjul blev jag av med inne i ett trapphus i Norrköping. Några år i Stockholm har jag klarat mig utan tillbud.
Quote from Lena O on 6 October 2013, 15:57Jag lade ut stölden på Facebook ... en kompis hittade den 2 dagar senare med den uppklippta kabeln inlindad runt bakhjulet som om den var låst 🙂
Jag lade ut stölden på Facebook ... en kompis hittade den 2 dagar senare med den uppklippta kabeln inlindad runt bakhjulet som om den var låst 🙂
Quote from Funbeat user on 6 October 2013, 16:34Skönt Gary!
Skönt Gary!
Quote from Funbeat user on 9 October 2013, 02:09Jag fick min cykel stulen för några veckor sedan och såg stölden live i en övervakningskamera utan att kunna göra något.
Ytterst plågsamt...
Jag fick min cykel stulen för några veckor sedan och såg stölden live i en övervakningskamera utan att kunna göra något.
Ytterst plågsamt...