Quote from Guest on 13 April 2009, 09:56Har tagit ut cykeln (H:)..och putsat och pumpat... Det är en skön känsla och jag känner att nu blir det hård träning i några månader . hur långt är det mellan sundbyberg och kungsholmen? någon bra cykelväg att rekomendera?
Har sedan några månader åkt runt
Har tagit ut cykeln (H:)..och putsat och pumpat... Det är en skön känsla och jag känner att nu blir det hård träning i några månader . hur långt är det mellan sundbyberg och kungsholmen? någon bra cykelväg att rekomendera?
Har sedan några månader åkt runt
Quote from Funbeat user on 13 April 2009, 10:06Välkommen tillbaks! 😉
Välkommen tillbaks! 😉
Quote from Funbeat user on 16 April 2009, 23:04Förr i tiden var det ca 6 km från Sumpan till St Göran, om man åker över Huvudsta/Karlberg. Samt beroende på var i Sumpan man startar.
Förr i tiden var det ca 6 km från Sumpan till St Göran, om man åker över Huvudsta/Karlberg. Samt beroende på var i Sumpan man startar.
Quote from Funbeat user on 17 April 2009, 10:49Hej Liane och välkommen ut (H)!
Har Du testat en annan funktion än FB: s m träningsrundor, via Google?
Här kommer en länk:
http://www.google.com/maps/mm?mid=1239912225Gå in på anvisningar, pricka destinationer direkt på kartan eller skriv in i rubrikr
Hej Liane och välkommen ut (H)!
Har Du testat en annan funktion än FB: s m träningsrundor, via Google?
Här kommer en länk:
http://www.google.com/maps/mm?mid=1239912225
Gå in på anvisningar, pricka destinationer direkt på kartan eller skriv in i rubrikr
Quote from Funbeat user on 18 April 2009, 16:36Sundbyberg har ett mkt bra nät av cykelvägar åt alla möjliga håll. Till Kungsholmen är det ett stenkast bara. Lätt att åka in till stan via valhallavägen, något jag gillar att göra som fartlek - cykling i trafiken är ett bra sätt att få naturlig variation
Sundbyberg har ett mkt bra nät av cykelvägar åt alla möjliga håll. Till Kungsholmen är det ett stenkast bara. Lätt att åka in till stan via valhallavägen, något jag gillar att göra som fartlek - cykling i trafiken är ett bra sätt att få naturlig variation