Quote from Guest on 31 December 2009, 14:22Jag har sedan ett tag börjat använda vattenflaska på den sneda ramen istället för en camelbak. Förrut hade jag en pump där jag nu har vattenflaskan och hade tänkt flytta pumpen till ramen som sadelstolpen sitter i, men där går det inte att ha den för fäst
Jag har sedan ett tag börjat använda vattenflaska på den sneda ramen istället för en camelbak. Förrut hade jag en pump där jag nu har vattenflaskan och hade tänkt flytta pumpen till ramen som sadelstolpen sitter i, men där går det inte att ha den för fäst
Quote from Camilla Höög on 31 December 2009, 14:32Det finns fästen som gör att du kan ha både pump och vattenflaska på det sneda röret. Min SKS Wese levererades med fästen som sätts under vattenflaskhållaren så båda monteras på samma plats.
Samma fästen fungerar även att ha på röret för sadelstolpen utan
Det finns fästen som gör att du kan ha både pump och vattenflaska på det sneda röret. Min SKS Wese levererades med fästen som sätts under vattenflaskhållaren så båda monteras på samma plats.
Samma fästen fungerar även att ha på röret för sadelstolpen utan
Quote from Lena O on 31 December 2009, 15:44det var längesedan jag hade pumpen på ramen.
Stoppa den alltid i bakfickan numera
det var längesedan jag hade pumpen på ramen.
Stoppa den alltid i bakfickan numera
Quote from Funbeat user on 31 December 2009, 17:29Precis, pumpen har man i fickan
Precis, pumpen har man i fickan
Quote from Funbeat user on 31 December 2009, 18:04Trist med en cykelpump rakt igenom ena njuren 🙁
Mobilen i fickan , men pumpen på ramen ...
Trist med en cykelpump rakt igenom ena njuren 🙁
Mobilen i fickan , men pumpen på ramen ...
Quote from Lena O on 31 December 2009, 23:25Kommer aldrig att hände nån Nisse.
Risken är större att framtänderna åker ut mot styret och nyckelbenen knäcks.
Kommer aldrig att hände nån Nisse.
Risken är större att framtänderna åker ut mot styret och nyckelbenen knäcks.
Quote from Funbeat user on 1 January 2010, 09:32stålstaket - pump på ramen, annars är det fickan som gäller.
stålstaket - pump på ramen, annars är det fickan som gäller.
Quote from Funbeat user on 1 January 2010, 13:14Tackar, ja tänk vad enkelt de va, gick ju utmärkt att ha pumpfästet under vattenhållaren!
Tackar, ja tänk vad enkelt de va, gick ju utmärkt att ha pumpfästet under vattenhållaren!
Quote from Funbeat user on 1 January 2010, 14:57Man ska hålla cykeln så clean som möjligt och ryggfickorna så fulla som möjligt.
Man ska hålla cykeln så clean som möjligt och ryggfickorna så fulla som möjligt.
Quote from Funbeat user on 1 January 2010, 21:59Eller så gör du en verktygsflaska av två gamla vattenflaskor, där du har verktyg, slang, pump och däcklagningssats.
Se flaskan på sadelröret:
BILD:66.147.244.157/~belgiumk/wp-content/uploads/2008/07/Picture+012.jpgArtikel:
http://www.belgiumkneewarmer
Eller så gör du en verktygsflaska av två gamla vattenflaskor, där du har verktyg, slang, pump och däcklagningssats.
Se flaskan på sadelröret:
BILD:66.147.244.157/~belgiumk/wp-content/uploads/2008/07/Picture+012.jpg
Artikel:
http://www.belgiumkneewarmer