Quote from Guest on 9 May 2010, 19:46Hej alla cykel kompisar. Har cyklat på min hybrid 2,5 år men nu är tanken på att köpa en racer. Har förstått att det är en del att tänka på ang. mått på ram o dyl. Vad gäller när man är 177 cm över havet.
Mvh Ingvar
Hej alla cykel kompisar. Har cyklat på min hybrid 2,5 år men nu är tanken på att köpa en racer. Har förstått att det är en del att tänka på ang. mått på ram o dyl. Vad gäller när man är 177 cm över havet.
Mvh Ingvar
Quote from Funbeat user on 9 May 2010, 19:56Vad det gäller? 15.000 - 20.000 kronor.
Gå till en bra cykelaffär, så fixar de något.
Vad det gäller? 15.000 - 20.000 kronor.
Gå till en bra cykelaffär, så fixar de något.
Quote from Funbeat user on 9 May 2010, 21:29Håller med Daniel.
Kontakta cykelaffär (dvs inte cykelringen osv. dvs de med superpriser) Fråga gärna den lokala cykelklubben efter bra butik.Värt att boka tid med säljare.
Håller med Daniel.
Kontakta cykelaffär (dvs inte cykelringen osv. dvs de med superpriser) Fråga gärna den lokala cykelklubben efter bra butik.
Värt att boka tid med säljare.
Quote from Funbeat user on 9 May 2010, 23:26Ovanstående råd om att besöka den seriösa cykelhandlaren är bra, passa dig för de som försöker kränga på dig en för stor cykel bara för den agerar hyllvärmare i butiken...
177cm berättar inte något om dina proportioner, ev korta/långa ben med motsvarande
Ovanstående råd om att besöka den seriösa cykelhandlaren är bra, passa dig för de som försöker kränga på dig en för stor cykel bara för den agerar hyllvärmare i butiken...
177cm berättar inte något om dina proportioner, ev korta/långa ben med motsvarande
Quote from Funbeat user on 10 May 2010, 00:04Håller med ovanstående. Tänk att pengarna skall räcka till kläder,skor och pedalermm. Ev får du kanske byta sadel. Ang pris kan jag bara säga aärr stämmer 15-20 tusen bra. Köpte en billigare som förstacykel och trots kännt märke var den inte bra. Strulade
Håller med ovanstående. Tänk att pengarna skall räcka till kläder,skor och pedalermm. Ev får du kanske byta sadel. Ang pris kan jag bara säga aärr stämmer 15-20 tusen bra. Köpte en billigare som förstacykel och trots kännt märke var den inte bra. Strulade