Quote from Guest on 28 April 2007, 10:20Finns det något sätt att utveckla denna fantastiska funktion.
Vad jag efterlysa är ett sätt att lägga in kommentarer i själva kartan.
En Flagga som man kan vila hakorsen på som visa meddelanden typ "jobbig backe i 1 km" eller "bra fikastopp" eller "grusvä
Finns det något sätt att utveckla denna fantastiska funktion.
Vad jag efterlysa är ett sätt att lägga in kommentarer i själva kartan.
En Flagga som man kan vila hakorsen på som visa meddelanden typ "jobbig backe i 1 km" eller "bra fikastopp" eller "grusvä
Quote from Therese Woodhill on 28 April 2007, 10:30Samma önskemål i löprundor;)
Samma önskemål i löprundor;)
Quote from Håkan Lilja on 28 April 2007, 11:04Bra grej!
Sen tycker jag också att Olle ska byta ut eventuella hakkors mot hårkors! 😉
Bra grej!
Sen tycker jag också att Olle ska byta ut eventuella hakkors mot hårkors! 😉
Quote from Panama B on 28 April 2007, 12:13Jag skulle vilja ha möjlighet att ranka rundor så att man kan se rel. snabbt om felra tycker en runda är bra...
Jag skulle vilja ha möjlighet att ranka rundor så att man kan se rel. snabbt om felra tycker en runda är bra...
Quote from Funbeat user on 30 April 2007, 08:17SSSK har den funktionen när man ritar in färdspår, t ex för att markera svag is eller var man stannade för lunch.
En annan trevlig funktion vore att kunna se ut alla rundor samtidigt på den kartbild men har. Det är rätt svårt att se vilka rundor som pass
SSSK har den funktionen när man ritar in färdspår, t ex för att markera svag is eller var man stannade för lunch.
En annan trevlig funktion vore att kunna se ut alla rundor samtidigt på den kartbild men har. Det är rätt svårt att se vilka rundor som pass
Quote from Panama B on 30 April 2007, 08:23Verkar som antal rundor växer expotentiellt ?!?! 00> svårt att navigera plus kanske prestandaproblem.
Kolla i löprundor och klicka på översiktsbilden så skall endast en markör visas för varje rundas och på min PC tar det tid....Skillnaden mellan SSSK oc
Verkar som antal rundor växer expotentiellt ?!?! 00> svårt att navigera plus kanske prestandaproblem.
Kolla i löprundor och klicka på översiktsbilden så skall endast en markör visas för varje rundas och på min PC tar det tid....
Skillnaden mellan SSSK oc
Quote from Camilla Höög on 30 April 2007, 08:35Om ingen använder en runda på ett tag så kan den försvinna automatiskt, så håller sig rundorna färska.
Om ingen använder en runda på ett tag så kan den försvinna automatiskt, så håller sig rundorna färska.
Quote from Panama B on 30 April 2007, 08:41Nja jag vill nog ha kvar mina rundor och kunna kolla in om jag cyklat där förut. Ranking vore bättre att en mer populär runda visas högre vid sökning dock så vill jag nog mer få ideer till kul rundor...
Förr i tiden var jag duktig och dokumentera alla mi
Nja jag vill nog ha kvar mina rundor och kunna kolla in om jag cyklat där förut. Ranking vore bättre att en mer populär runda visas högre vid sökning dock så vill jag nog mer få ideer till kul rundor...
Förr i tiden var jag duktig och dokumentera alla mi
Quote from Camilla Höög on 30 April 2007, 08:53Ok, när rundan blir för gammal så blir den endast privat, så slipper alla andra se gamla oanvända rundor som är kvar av nostalgiska själ 🙂
Ok, när rundan blir för gammal så blir den endast privat, så slipper alla andra se gamla oanvända rundor som är kvar av nostalgiska själ 🙂