Quote from Guest on 29 April 2013, 15:40Jag är helt ny på att cykla landsväg och känner bara till Ekerö där jag kan cykla, är det någon som kan ge några tips på var jag kan cykla? Jag kör gärna 50-120km, gärna så lite genom stan som möjligt. Finns det någon som kan rekommendera något bra? Jag å
Jag är helt ny på att cykla landsväg och känner bara till Ekerö där jag kan cykla, är det någon som kan ge några tips på var jag kan cykla? Jag kör gärna 50-120km, gärna så lite genom stan som möjligt. Finns det någon som kan rekommendera något bra? Jag å
Quote from Berit Bengtson on 29 April 2013, 15:50Enda sättet att få så lite cykling som möjligt genom stan är om du tar cykeln i bilen och parkerar utanför stan, eller cyklar till Karlberg och tar cykeln på pendeln.
Vad gäller själva cykelrutterna så finns det en hel del GPS-spår på nätet.
Kolla tex på
Enda sättet att få så lite cykling som möjligt genom stan är om du tar cykeln i bilen och parkerar utanför stan, eller cyklar till Karlberg och tar cykeln på pendeln.
Vad gäller själva cykelrutterna så finns det en hel del GPS-spår på nätet.
Kolla tex på
Quote from Funbeat user on 29 April 2013, 16:17Tråkigt att ta sig ut ur stan o jag flyttar strax till Gärdet ....Bil t Täby e en variant. Tar gärna sällskap, men snittar nog inte över 30 just nu.
Tråkigt att ta sig ut ur stan o jag flyttar strax till Gärdet ....Bil t Täby e en variant. Tar gärna sällskap, men snittar nog inte över 30 just nu.