Quote from Guest on 5 July 2007, 21:35Hej alla glada!
Skall iväg på semester till Mallis om en vecka och planerar givetvis att ta cykeln med mig (stekhett -JA jag vet..!!).
Skall dock inte bo i Alcudia som alla andra brukar göra. Tänkte höra om någon har några bra tips på bra cykelrundor so
Hej alla glada!
Skall iväg på semester till Mallis om en vecka och planerar givetvis att ta cykeln med mig (stekhett -JA jag vet..!!).
Skall dock inte bo i Alcudia som alla andra brukar göra. Tänkte höra om någon har några bra tips på bra cykelrundor so
Quote from Lotta W on 5 July 2007, 21:45Nu har jag iofs bara bott i Pt Alcudia på Mallis, men man hinner ganska långt söderut därifrån på en dag så cykelslingorna flyter ihop... Det är t ex fint att cykla via Llucmajor, Estanyol, Campos, Felanitx, Petra etc. Naturligtvis skall du ta en tur upp
Nu har jag iofs bara bott i Pt Alcudia på Mallis, men man hinner ganska långt söderut därifrån på en dag så cykelslingorna flyter ihop... Det är t ex fint att cykla via Llucmajor, Estanyol, Campos, Felanitx, Petra etc. Naturligtvis skall du ta en tur upp