Quote from Guest on 4 May 2011, 09:41Hej på er alla FB:are. Jag sitter helt ensam och trampar mil inför vättern runt i juni. Nu söker jag andra likasinnade i Helsingborg med omnejd som vill ha sällskap.
Jag är absolut ingen proffs cyklist, utan motionär. En friidrottare på cykel kan ju bara
Hej på er alla FB:are. Jag sitter helt ensam och trampar mil inför vättern runt i juni. Nu söker jag andra likasinnade i Helsingborg med omnejd som vill ha sällskap.
Jag är absolut ingen proffs cyklist, utan motionär. En friidrottare på cykel kan ju bara
Quote from Funbeat user on 4 May 2011, 09:51David brukar vara ute och cykla mycket o bor i närheten
David brukar vara ute och cykla mycket o bor i närheten
Quote from Funbeat user on 4 May 2011, 09:55David vem? 😀 Kommer upp en del när man söker. 😀
David vem? 😀 Kommer upp en del när man söker. 😀
Quote from Rasmus Olsson on 4 May 2011, 10:04Lugn, David poppar upp som gubben i lådan i alla trådar.
Finns det inte en cykelklubb i Hb att cykla med?
Lugn, David poppar upp som gubben i lådan i alla trådar.
Finns det inte en cykelklubb i Hb att cykla med?
Quote from Funbeat user on 4 May 2011, 10:08CK Fix, CK X.
Kommer inte ihåg min geografi så bra, men Åstorp är väl inte så långt ifrån heller
CK Fix, CK X.
Kommer inte ihåg min geografi så bra, men Åstorp är väl inte så långt ifrån heller
Quote from Funbeat user on 4 May 2011, 12:46Var det någon som sökte mig?
Var det någon som sökte mig?
Quote from Funbeat user on 4 May 2011, 14:04haha, Jadu, dom sa att du skulle poppa upp som gubben ur lådan.. och det gjorde du.
Ck fix finns i Hbg. Får ta och kolla närmare på dom.
haha, Jadu, dom sa att du skulle poppa upp som gubben ur lådan.. och det gjorde du.
Ck fix finns i Hbg. Får ta och kolla närmare på dom.