Quote from Guest on 3 March 2015, 15:24För några veckor sedan köpte jag mig min första cykel jag haft som vuxen. Inget avancerat, en Peak för ~5000 kr. Syftet främst för transport till och från jobbet, en sträcka på totalt 7 km t.o.r. Jag tänkte även variera promenaderna med cykling för att få
För några veckor sedan köpte jag mig min första cykel jag haft som vuxen. Inget avancerat, en Peak för ~5000 kr. Syftet främst för transport till och från jobbet, en sträcka på totalt 7 km t.o.r. Jag tänkte även variera promenaderna med cykling för att få
Quote from Funbeat user on 3 March 2015, 15:34Det kommer gå hur bra som helst och säkert väldigt kul dessutom (t+)
Det är ju du som bestämmer hur långa och hårda etapperna skall vara så det är bara att anpassa efter väder, kondition och last på cykeln.Läs och inspireras här, så känns Göta kanal gan
Det kommer gå hur bra som helst och säkert väldigt kul dessutom (t+)
Det är ju du som bestämmer hur långa och hårda etapperna skall vara så det är bara att anpassa efter väder, kondition och last på cykeln.
Läs och inspireras här, så känns Göta kanal gan
Quote from Funbeat user on 3 March 2015, 15:48Tack för peppen Marcus 🙂
Vilken stålkvinna, ja då ska jag nog kunna ta mig igenom 190 km, inte utan att man känner sig som en klen, feg, gnällspik efter att ha läst den där artikeln
Tack för peppen Marcus 🙂
Vilken stålkvinna, ja då ska jag nog kunna ta mig igenom 190 km, inte utan att man känner sig som en klen, feg, gnällspik efter att ha läst den där artikeln
Quote from Lena O on 3 March 2015, 22:20Haka inte upp dig på distansen utan tänk tid i sadeln istället.
190km på fem dagar ge knappt 4 mil om dagen som du lätt kan ta på 3 timmar ...
vad ska du göra med resten av dagen 😉
Haka inte upp dig på distansen utan tänk tid i sadeln istället.
190km på fem dagar ge knappt 4 mil om dagen som du lätt kan ta på 3 timmar ...
vad ska du göra med resten av dagen 😉
Quote from Funbeat user on 3 March 2015, 22:37Har tänkt mig kortare dagsetapper för att sedan ta små utflykter över dagen. Så cykla från punkt A till B är huvudmålet men sen mycket tid utöver för att se och uppleva andra saker, ha semester (H)
Antal dagar ristar jag inte in i sten, kanske visar det
Har tänkt mig kortare dagsetapper för att sedan ta små utflykter över dagen. Så cykla från punkt A till B är huvudmålet men sen mycket tid utöver för att se och uppleva andra saker, ha semester (H)
Antal dagar ristar jag inte in i sten, kanske visar det
Quote from Johan Lindh on 13 March 2015, 09:08Det borde du definitivt klara av! Jag skulle rekommendera att du testar att cykla lite längre nån eller några gånger så att du har cyklat 2-3 mil på en dag tidigare. Det är bra att veta hur det känns och ger självförtroende (och bli inte nedstämd om det k
Det borde du definitivt klara av! Jag skulle rekommendera att du testar att cykla lite längre nån eller några gånger så att du har cyklat 2-3 mil på en dag tidigare. Det är bra att veta hur det känns och ger självförtroende (och bli inte nedstämd om det k
Quote from Funbeat user on 13 March 2015, 23:00Tack för tips. Ja det där med att packa för mycket verkar vara en hopplös gåta att lösa hehe. Efter några fjällvandringar släpande på onödiga kilon så försöker jag tänka till med det finns alltid något som kan vara bra att ha ???? Konstigt det där för st
Tack för tips. Ja det där med att packa för mycket verkar vara en hopplös gåta att lösa hehe. Efter några fjällvandringar släpande på onödiga kilon så försöker jag tänka till med det finns alltid något som kan vara bra att ha ???? Konstigt det där för st
Quote from Funbeat user on 14 March 2015, 10:22Att cykla längs Göta Kanal är en upplevelse.
Sträckan är till största delar helt platt, lite små stigningar på någon meter vid slussarna är allt.Underlaget är hårt packat grus så det rullar väldigt lätt.
Du kommer att klara det galant, men det är nog br
Att cykla längs Göta Kanal är en upplevelse.
Sträckan är till största delar helt platt, lite små stigningar på någon meter vid slussarna är allt.
Underlaget är hårt packat grus så det rullar väldigt lätt.
Du kommer att klara det galant, men det är nog br
Quote from Funbeat user on 14 March 2015, 17:18Tack Martin, ja då är det bara börja trampa. Tanken på Gotland planterades i hjärnan och ligger där och gror, fler dagar, längre sträckor. Hmm... Tål att tänkas på! 🙂
Tack Martin, ja då är det bara börja trampa. Tanken på Gotland planterades i hjärnan och ligger där och gror, fler dagar, längre sträckor. Hmm... Tål att tänkas på! 🙂
Quote from Funbeat user on 14 March 2015, 17:18Tack Martin, ja då är det bara börja trampa. Tanken på Gotland planterades i hjärnan och ligger där och gror, fler dagar, längre sträckor. Hmm... Tål att tänkas på! 🙂
Tack Martin, ja då är det bara börja trampa. Tanken på Gotland planterades i hjärnan och ligger där och gror, fler dagar, längre sträckor. Hmm... Tål att tänkas på! 🙂